صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۱۲۲۵
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، گبا بیان اینکه گسترش مدارس و توزیع عادلانه مسائل آموزشی در اقصی نقاط کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مورد توجه رهبری و مسؤلان آموزش و پرورش بوده است، گفت: در همین راستا مهم ترین موضوع در حال حاضر جهاد تبیین است تا کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای عموم مردم تبیین شود.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، علیرضا صیادی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، امروز، پنجم شهریورماه، در آیین افتتاح پروژه های آموزشی گفت: گسترش مدارس و توزیع عادلانه مسائل آموزشی اصلی‌ترین دغدغه دولت خدمتگزار است.

وی افزود: افتخار جامعه فرهنگیان این است که شهدای شاخص این هفته از متن آموزش و پرورش هستند و امیدواریم رفتار و منش شهدا را الگو قرار داده و در مسیر آنها حرکت کنیم.

صیادی، با بیان اینکه گسترش مدارس و توزیع عادلانه مسائل آموزشی در اقصی نقاط کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مورد توجه رهبری و مسؤلان آموزش و پرورش بوده است، افزود: در همین راستا مهم ترین موضوع در حال حاضر جهاد تبیین است تا کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای عموم مردم تبیین شود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، با اشاره به این که ملت پشتیبان دولت خدمتگزار است تا عدالت آموزشی را به بهترین شکل پیاده کند، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در سایه تعلیم و تربیت جوانان انقلابی خود به نتایج ارزنده‌ای دست یافته است و تبیین این افتخارات و توفیقات بعد از انقلاب در هر زمان و مکان واجب است.

وی با تاکید بر اینکه دور بودن ملت از دانایی، توانایی را از بین می برد، تمرکز بر دانایی برای رسیدن به نتایج مطلوب فرهنگی و علمی را خواستار شد.

صیادی، خاطشان کرد: با بهره برداری ۴۲ پروژه آموزشی در آستانه سال تحصیلی جدید ۱۴۶ کلاس درسی به ظرفیت فضاهای آموزشی استان افزوده می‌شود که با هزینه ۱۱۰ میلیارد تومانی از اعتبارات بخش دولتی و خیرین ساخته شده‌اند.

انتهای پیام