صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۱۴۴۱
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس بیان کرد:

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اهمیت این اجتماع میلیونی اربعین حسینی، دولت و تمامی دستگاه‌های خدمت‌رسان باید برای تسهیل در سفر زائرن برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، علی بابایی کارنامی با تأکید بر برنامه‌ریزی هر چه بهتر برای تسهیل در سفر زائران اربعین، گفت: با توجه به خیل عظیم مشتاقان به این حرکت عظیم، باید تمامی نهادهای نظامی و انتظامی، دولت، دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان برای تسهیل در سفر زائرین اربعین حسینی با تمام توان و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های خود وارد میدان شوند.

وی در ادامه با اشاره به خیزش عظیم عاشقان حسینی، افزود: رئیس جمهور ، دولت سیزدهم و مسئولان برگزاری این کنگره عظیم اقدامات بسیار خوب و ارزنده‌ای برای تسهیل سفر زائران تدارک دیده‌اند و جای تقدیر دارد اما توقع این است که از همه ظرفیت‌های موجود دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان برای این حرکت عظیم بهره گرفته شود.

بابایی کارنامی با تأکید بر هم‌افزایی و همکاری همه مجموعه‌های مرتبط، تصریح کرد: تحولات امروز جهان و منطقه مستلزم وحدت و همگرایی دنیای اسلام است و برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی قدرت دنیای اسلام را به رخ جهانیان خواهد کشید و قطعا در بسیاری از تحولات منطقه در حوزه‌های مختلف بین‌المللی اثرگذار خواهد بود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابعاد بین‌المللی و سیاسی این گردهمایی میلیونی اربعین، بیان کرد: امروز جبهه مقاومت در منطقه خاری در چشم استکبار جهانی است و جمهوری اسلامی با تأسی از فرهنگ عاشورا و حرکت حضرت سیدالشهداء (ع) و یاران باوفایش الگوی بسیاری از کشورهای اسلامی و حتی جهان است.

وی اظهار کرد: این جایگاه برای ایران به برکت همین کنگره عظیم اربعین حسینی است، پس باید در جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این کنگره میلیونی و جهانی همت و تلاش مضاعف داشت.

انتهای پیام