صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۲۸۵۰
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷

فراخوان پویش سراسری «نماز اول وقت اربعینی» با مشارکت و همکاری خبرگزاری ایکنا و شبستان در البرز اعلام شد.

به گزارش ایکنا از البرز، پویش سراسری «نماز اول وقت اربعینی» با هدف ترویج فرهنگ اقامه نماز  اول وقت با مشارکت و همکاری خبرگزاری ایکنا و شبستان همزمان با سراسر کشور در البرز برگزار می‌شود.

شرکت در این پویش برای تمامی زائران اربعین آزاد است. علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش می‌توانند در دو بخش مجزا عکس‌ها و فیلم‌های خود را با محوریت نماز اول وقت در پیاده‌روی اربعین ارسال کنند.

عکس‌هایی که صرفاً در محدوده مرز ایران و عراق و کشور عراق گرفته شده باشند پذیرفته می‌شود و عکس‌های ارسالی باید قواعد «رنگی بودن و بدون ادیت» می‌توانند با دوربین حرفه‌ای یا مبایل ثبت شوند و در تعداد ارسال پرتره محدودیتی نیست. هرچه تعداد ثبت بیشتر باشد رکورد بزرگتری ثبت خواهد شد.

علاقه‌مندان به حضور در این پویش قبل از سفر از صحت تاریخ و ساعت دوربین مطمئن شوند تا در صورت نیاز به استناد بتوان از صحت آن مطمئن بود. عکس‌های ارسالی نباید دارای امضا عکاس، تاریخ، پاسپارتو، قاب، واترمارک و لوگو باشند و حجم فیلم و عکس نباید از ۱۰۰ مگابایت بیشتر شود.

شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ پنجم مهرماه به آدرس noor.namaz.ir/arbaeen و یا به شماره ۰۹۲۱۳۲۳۳۲۶۹ در فضای مجازی ارسال کنند. پس از اتمام داوری و اعلام نتایج، نمایشگاه عکسی از تصاویر برتر در پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد و خبرگزاری ایکنا و شبستان با نام صاحب اثر درج خواهد شد.

انتهای پیام