صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۳۷۷۴
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کردستان از اعزام فعالان طرح تحول و توانمندسازی محلات استان کردستان در قالب کاروان «رهسپاران عصرظهور» به کربلای معلی خبر داد.

مهدی طالبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: تعداد ۱۷۶ نفر از افراد فعال در طرح تحول و توانمندسازی محلات استان کردستان در قالب کاروان «رهسپاران عصرظهور» عازم کربلای معلی شدند.

وی به مسیر اعزام کاروان «رهسپاران عصرظهور» اشاره کرد و افزود: این کاروان از مرز مهران عازم اربعین حسینی خواهند بود و به مدت هفت روز در کربلا حضور خواهند یافت.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کردستان بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف این سفر ایجاد انسجام و آشنایی نیروهای فعال در محلات مختلف با همدیگر جهت خدمت‌رسانی بهتر و ایجاد فضای دوستی در قالب یک اردوی زیارتی است.

وی از اجرای طرح توانمندسازی محلات در سطح ۶۵ محله استان کردستان خبر داد و یادآور شد: ارائه خدمات ویژه به این محلات به چهار مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کردستان، کمیته امداد امام خمینی (ره)، جمعیت هلال احمر و اداره‌کل بهزیستی استان واگذار شده است.

انتهای پیام