صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۷۳۲۶
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳

همزمان با ایام پایانی ماه صفر و با همکاری معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، «حسینیه حرم» میزبان هیئات مذهبی است.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از آستان ‌نیوز، در آستانه رحلت جانسوز رسول گرامی اسلام و شهادت فرزندان بزرگ ایشان، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)، حرم مطهر رضوی کانون مراسم‌های‌ سوگواری و عزاداری است. زائرانی که از سراسر ایران و کشورهای مختلف به این مضجع شریف مشرف شده‌اند تا عرض ارادت خود را به ساحت خاندان آل‌الله(ص) اینگونه ابراز کنند.

معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، با طراحی ویژه برنامه «حسینیه حرم» میزبان دسته‌ها و هیئات مذهبی سراسر کشور از 2 الی 5 مهر ماه است. این مراسم همه شب بعد از نماز مغرب و عشاء در رواق امام خمینی(ره) و صحن‌های جمهوری، غدیر، قدس، امام حسن مجتبی(ع) حرم مطهر رضوی برپا می‌شود و تا ۲ بامداد پذیرای زائران و عزاداران است.

نوجوانان نیز در قالب ویژه‌نامه «ابناءالرضا» از 1 الی 5 مهر و از ساعت 16 به مدت یک ساعت در صحن قدس اجرای برنامه خواهند داشت. مراسم عزاداری و سوگواری «هیئت کبوتران رضوی» نیز همه روزه از ساعت 8 در رواق کودک میزبان خردسالان برگزار می‌شود.

در این ویژه‌برنامه استان‌ها و گروه‌های خاص اعم از نابینایان، ناشنوایان، اقوام و طوایف مختلف، کشورهای افغانستان، هند و پاکستانی و عرب زبان و... به اجرای برنامه می‌پردازند.

انتهای پیام