صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۷۹۱۱
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵

مراسم عزاداری رحلت حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) به همت اداره تبلیغات اسلامی و هیئت‌های مذهبی امروز، سوم مهرماه در شهرستان قروه برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام علی رستمی، نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان قروه امروز، سوم مهرماه در مراسم عزاداری رحلت حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به رفتار و اخلاق حسنه پیامبر(ص) اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های پیشرفت دین اسلام و مجذوب پیامبر اکرم (ص) بین مردم داشتن اخلاق حسنه پیامبر بود.

وی افزود:چند روزی است که درگذشت مهسا امینی بهانه‌ای برای موج‌سواری عده‌ای منافق و آشوبگر شده و عده‌ای سودجو و البته فریب‌خورده با هدایت‌گری معاندان خارج‌نشین از جمله سازمان منافقان، کشور را به سمت آشوب و اغتشاش هدایت کردند و موجب خسارت به اموال عمومی، دولتی و شهادت و مجروحیت تنی چند از نیروهای انتظامی و بسیجی شدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان قروه آگاهی و بصیرت را لازمه شرایط کنونی جامعه دانست و بیان کرد: ما باید جوانان و نوجوانان را نسبت به توطئه‌های و نقشه‌های شوم دشمنان آگاه کنیم.

گفتنی است؛ در این مراسم با مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در ماتم رحلت جانسوز پیامبر بزرگوار اسلام (ص) و امامان معصوم (ع) نوحه سرایی کردند.

لازم به ذکر است؛ در پایان مردم متدین شهرستان قروه در این مراسم با سر دادن شعارهایی نظیر«لبیک یا خامنه‌ای»، «مرگ بر فتنه گر»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» ضمن حمایت از نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی و امضا بنر خواستار برخورد قاطع با فتنه‌گران و آشوبگران شدند.

انتهای پیام