صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۸۶۶۱
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تأکید براینکه پرچم ایثار و شهادت ضامن سربلندی و عزت ملت ایران است و پیشرفت نظام اسلامی در گرو برافراشته ماندن این پرچم در همه بخش‌هاست، گفت: امروز نسل جوان و نوجوان جامعه نیازمند معرفی و تبیین سیره شهدا هستند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، امروز، 7 مهر، در دیدار با سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، به اهمیت فعالیت در این نهاد انقلابی اشاره و اظهار کرد: مسئولیت در بنیاد شهید دارای اهمیت بسیاری است. به برکت انقلاب اسلامی جریان ایثار و شهادت در کشور با شتاب در حال حرکت است و این امر باعث شده تا شاهد برکات بسیار در کشور، منطقه و جهان باشیم.

وی با بیان اینکه جریان ایثار و شهادت باعث می‌شود تا قله‌های رفیع عزت و عظمت به دست آید، ادامه داد: امروز پرچم‌داری جریان عظیم‌ ایثار و شهادت به دستان با کفایت مقام معظم رهبری است و این پرچم که نشئت گرفته از نهضت عاشوراست از امام خمینی(ره) به ملت رسیده و همچنان ادامه دارد.

دری نجف‌آبادی با تأکید براینکه پرچم ایثار و شهادت ضامن سربلندی و عزت ملت ایران است و پیشرفت نظام اسلامی در گرو برافراشته ماندن این پرچم در همه بخش‌هاست، اضافه کرد: ملت شهادت طلب هیچ‌گاه تسلیم دشمن نشده و شکست برای آنان معنایی ندارد و قطعاً دشمن نمی‌تواند اثرگذاری بر این ملت داشته باشد.

وی تصریح کرد: ارادت ویژه ملت ایران به شهدا و جریان ایثار و شهادت نشان از زنده بودن فرهنگ ایثارگری و شهادت‌طلبی در جامعه دارد و این جریان باید همیشه پویا و زنده بماند. دشمن با فتنه‌افکنی به دنبال ضربه زدن به فرهنگ ایثار و شهادت است و در این راستا جنگ شناختی و توطئه علیه جوانان را در دستور قرار داده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ملت ایران در پیچ بزرگ تاریخی با تأسی به فرهنگ ‌ایثار و شهادت موفقیت‌های بزرگ را کسب کرده و فتح قله‌های بلند در گرو الگوگیری از این فرهنگ و نهادینه کردن آن در همه بخش‌هاست. شهدا الگوهای واقعی و الهام‌بخش هستند که باید به خوبی برای نسل جوان معرفی شوند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در پایان اظهار کرد: امروز نسل جوان و نوجوان جامعه نیازمند معرفی و تبیین سیره شهدا هستند. ترویج و تزریق این فرهنگ در جامعه باید گسترش پیدا کند و برای انجام این مهم نیازست بنیاد شهید به کمک سایر دستگاه‌ها در این راستا گام‌های بلندی بردارد.

انتهای پیام