صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۹۱۲۸
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳

طبق آخرین اطلاعات از ستاد مقابله با کرونا، سه شهرستان استان سمنان در وضعیت زرد و نارنجی کرونایی قرار دارد و مابقی شهرستان های استان در شرایط آبی یا تثبیت شده هستند.

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از ستاد مقابله با کرونا، همزمان با کاهش بیماری کرونا در سراسر استان سمنان شرایط رنگ‌بندی شهرستان‌های استان نیز تفاوت کرده به این ترتیب که دامغان و مهدی‌شهر در وضعیت زرد یا همان هشدار کرونایی قرار دارند.

همچنین شهرستان سرخه در وضعیت نارنجی قرار دارد که همچنان مسئولان دانشگاه علوم پزشکی سمنان از این بابت نگرانی دارند. چرا که فقط ۱۵ شهر دیگر به جز سرخه در وضعیت نارنجی یا همان هشدار جدی قرار دارد.

دیگر نقاط استان سمنان مانند میامی، شاهرود، سمنان، آرادان و گرمسار در وضعیت آبی یا شرایط تثبیت شده کرونایی قرار دارند.

مسئولان بهداشت و درمان استان سمنان همچنان بر واکسیناسیون به خصوص دز سوم و چهارم و تکمیل چهار دز چرخه دریافت واکسن تاکید دارند و مراکز بهداشتی نیز مردم را واکسینه می‌کنند چرا که امکان دارد بازهم همه چیز برای بازگشت موج هشتم کرونا فراهم شود.

یادآور می‌شود رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌ها به خصوص در مدارس از جمله مهمترین موضوعات است که در استان سمنان باید به آن توجه داشت تا شرایط به سمت تغییر پیش نرود. همچنین در شهرستان سرخه تدابیر جدی‌تری اعمال شده اما از مردم هم خواسته شده تا همراهی بهتری با این طرح‌ها و پروتکل‌ها داشته باشند.

انتهای پیام