صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۹۰۰۰۰
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴

نماینده ولی فقيه در خراسان‌جنوبی گفت: هدف بزرگ کارکنان فراجا خدمت به مردم، نظام اسلامی و حفظ ناموس و نفوس بوده که در ردیف بالاترین عبادت‌ها است.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقيه در خراسان‌جنوبی، امروز ۱۴ مهرماه در دیدار فرمانده و جمعی از نیروهای فراجای خراسان‌جنوبی خطاب به کارکنان فراجای خراسان‌جنوبی، گفت: مردم در قالب‌های مختلف نسبت به فداکاری‌های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، اظهار تقدیر می‌کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت کارکنان فراجا در حوزه امر به معروف و نهی از منکر است، اظهار کرد: هدف بزرگ شما خدمت به مردم، نظام اسلامی و حفظ ناموس و نفوس بوده که در ردیف بالاترین عبادت‌ها است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تعداد کمی از افرادی که جایگاه و مواضعشان ترجمه حرف دشمن است و گاهی بی محبتی و حتی اهانت و تعدی به جان مقدس نیروهای فراجا می‌کنند جزو مردم نیستند، بیان کرد: ایران جزو امن ترین کشورهای جهان است، اما با این وجود باز هم برخی از چارچوب درک انسانی خارج می‌شوند و سخنانی مخالف این امر بر زبان می‌آورند.

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: امنیت حد و مرزی دارد که اگر مهاجمی آن حد و مرز را رد کند با خط قرمز پلیس مواجه می‌شود؛ بنابراین دعاهای خیر صالحین، رهبرانقلاب و امام زمان(عج) همراه حافظان امنیت مردم است؛ در حالی که دشمن در تلاش است بدترین آسیب را به مردم وارد کند و این بیداری کارکنان فراجا است که شئون، جان، مال و ناموس مردم را حفظ می‌کند.

انتهای پیام