صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۹۰۴۸۶
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: توهین به مقدسات دین، ایجاد ناامنی برای مردم و تعطیل کردن کسب و کار بازاریان از سوی هیچ‌کس قابل قبول نیست و لطمه‌های بزرگی را به جامعه وارد خواهد کرد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: تبدیل شدن ایران به قدرت اول منطقه، خودکفایی در عرصه‌های مختلف، ایجاد امنیت پایدار، موفقیت‌های دولت انقلابی، دیپلماسی فعال و خلق حماسه بزرگ اربعین حسینی سبب کینه دشمنان بوده و دشمن برای مقابله با این کشور متحد، به تنها راه باقیمانده خود یعنی ایجاد ناامنی در کشور می‌پردازد.

وی با اشاره به کینه‌توزی و فتنه انگیزی دشمنان افزود: جنگ نرم از سوی واشنگتن و لندن و سرویس‌های جاسوسی نظام سلطه، به بهانه‌های واهی و هربار با طراحی یک فتنه جدید برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود و همزمان از احساسات جوانان نیز سوءاستفاده می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: توهین به مقدسات دین، ایجاد ناامنی برای مردم و تعطیل کردن کسب و کار بازاریان از سوی هیچ کس قابل قبول نیست و لطمه‌های بزرگی را به جامعه وارد خواهد کرد.

وی با بیان این که مردم فهیم کردستان همیشه در صحنه بوده و هستند، گفت: حوادث اخیر در واقع امتحانی بود برای خواص جامعه که برخی از آنها با سکوت خود و بعضی هم با حمایت تلفیقی خود از اغتشاشات باعث تنش بیشتر در کشور شدند در حالی که باید این افراد در این روزها بیشتر از پیش به وظیفه و رسالت خود در آرام کردن جامعه عمل می کردند.

حجت‌الاسلام سادات از مالکیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی گفت و افزود: نباید جوانان ما از فضای مجازی آموزش ببینند بلکه باید خوراک فکری در داخل کشور مهیا باشد چراکه حوادث اخیر اهمیت مالکیت و مداخله در فضای مجازی از سوی مسئولان را نشان داد و بسیاری از جوانان معرکه گردان ناخودآگاه به سرباز سرویس‌های جاسوسی تبدیل شده و اهداف آن‌ها را به پیش می‌بردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد پدیده لمپنیسم گفت: با نگاه به حوادثی که گذشت شاهد بروز رفتارهای ضدانسانی و پدیده لمپنیسم بودیم به طوری که افرادی مشاهده شدند که به هیچ اصولی پایبند نیستند و با رفتارهای ناشایست و ضد انسانی در اغتشاشات اخیر شرکت کرده و فضای تلخی را از خود به نمایش گذاشتند که باید برای حفظ اصول اخلاقی و جلوگیری از افول ارزش ها در جامعه بیش از پیش بحث لمپنیسم و جلوگیری از تهاجم فرهنگی غرب مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در پایان به ایجاد امیدآفرینی در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: مسئولان نظام باید تمام تلاش خود را معطوف به برطرف کردن مشکلات مردم و رفع فقر و فساد کنند تا در پی آن امید که از مهم‌ترین نیازهای جامعه به ویژه جوانان است، فراهم شود.

انتهای پیام