صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۹۰۵۳۲
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳

فرمانده سپاه بروجرد از توزیع ۶۲۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت بروجرد خبر داد و گفت: خیرین زیادی در امر کمک مؤمنانه و رزمایش‌ها مشارکت می‌کنند که با همکاری حوزه‌ها، دانش‌آموزان نیازمند شناسایی و بسته‌های لوازم‌التحریر بین آنها توزیع می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه بروجرد، احمد حسنوند، فرمانده سپاه ناحیه بروجرد، در رزمایش «همدلی و احسان» که جمعه، ۱۶ مهر در حوزه حضرت فاطمه(س) این شهرستان برگزار شد، گفت: کمک به دانش‌آموزان نیازمند یکی از برنامه‌های بسیج است که در طول سال به مناسبت‌های مختلف، بسته‌های لوازم‌التحریر تهیه و در بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود.

وی افزود: در این راستا ۶۲۰ بسته لوازم‌التحریر و کیف به ارزش بالغ بر ۳۱۰ میلیون تومان تهیه شده است که برای هر بسته ۵۰۰ هزار تومان هزینه شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد اضافه کرد: همچنین در نیمه اول امسال بیش از هزار بسته لوازم‌التحریر تهیه و توزیع شده و هدف این است که دانش‌آموزان با داشتن لوازم‌التحریر مورد نیاز، مشغول به تحصیل شوند.

حسنوند گفت: خوشبختانه خیرین زیادی در امر کمک مؤمنانه و رزمایش‌ها مشارکت می‌کنند که با همکاری حوزه‌ها، دانش‌آموزان نیازمند شناسایی و بسته‌های لوازم‌التحریر بین آنها توزیع می‌شود.

انتهای پیام