صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۹۱۰۰۷
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸

مدیرعامل بنیاد مهدی موعود(عج) فارس با اشاره به آموزه‌های مکتب امام حسین(ع) گفت: اگر امروز می‌خواهیم فرزندانمان را حسینی تربیت کنیم، باید در مواجهه با مسائل جامعه، علوی و فاطمی برخورد کنیم.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق، مدیرعامل بنیاد مهدی موعود(عج) فارس امروز، 19 مهرماه در دومین جلسه از دوره آموزشی معارف مهدویت که با موضوع «اخلاق مدیریتی، کارمندان مهدوی» در آموزش و پرورش استان برگزار شد، گفت: اسلامی که امروز به دست ما رسیده است، نتیجه اخلاق نیکوی پیامبر(ص) است.

وی بر اهتمام والدین در تربیت فرزندان تأکید کرد و افزود: حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) تمام هستی خود را در راه خدا و زنده نگه داشتن دین فدا کرد. لذا، مصائب عظیمی را در این مسیر متحمل شدند. اگر امروز می‌خواهیم فرزندانمان را حسینی تربیت کنیم، باید در مواجهه با مسائل جامعه، علوی و فاطمی برخورد کنیم.

عضو جامعه روحانیت شیراز همچنین ضمن گرامیداشت یاد شهدا بیان کرد: مسئولیت‎‌ها، امنیت و آرامش امروز را مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و جانبازان دوران دفاع مقدس هستیم. مسئولان با تأسی از اخلاق نبوی در برابر حق باید صبور و در انجام وظایف خود شکیبا باشند و همواره منصف باشند. انسان باید به‌گونه‌ای باشد که بتواند در اوج عصبانیت و همچنین در دوستی‌ها انصاف را رعایت کند.

انتهای پیام