صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۹۱۴۷۵
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴

مسئول ارتباطات دولت و حوزه‌های علمیه در دیدار با رئیس دفتر تبلیغات اسلامی از اعلام آمادگی دولت برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های این نهاد حوزوی خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم، مسئول ارتباطات دولت و حوزه‌های علمیه با حضور در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با حجت‌الاسلام والمسلمین واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که با حضور معاونین دفتر تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از مهم‌ترین نهادهای حوزوی برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی به معرفی ظرفیت‌های این مجموعه پرداخت و گفت: ظرفیت‌های پژوهشی به عنوان لازمه نظری پشتوانه اداره جامعه، ظرفیت‌های تبلیغی در عرصه حضوری و مجازی، ظرفیت‌های موجود در امر آموزش و .... از جمله ظرفیت‌های بالفعل دفتر تبلیغات اسلامی برای خدمت‌رسانی به جامعه می‌باشد.

در این جلسه بر رویکرد «امتداد مسئله محوری در چرخه حکمرانی» رویکردی که می‌تواند پژوهش‌ها و عمده خروجی‌های تولید شده در دفتر را در اختیار نظام حکمرانی و استفاده در این چرخه قرار دهد، به عنوان رویکرد جدید و پیش روی دفتر تبلیغات اسلامی تأکید شد.

در پایان جلسه نیز حجت‌الاسلام والمسلمین حاج ابولقاسم، مسئول ارتباطات دولت و حوزه‌های علمیه، ضمن تشکر از فعالیت‌های دفتر از آمادگی دولت برای بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها خبر داد.‌

انتهای پیام