صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۹۱۹۷۰
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴

مراسم شب‌های حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه 23 مهرماه تا جمعه 29 مهرماه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین مؤمنی، فرحزاد، حسینی قمی، تراشیون، رفیعی، میرباقری و احتشام کاشانی و چهارشنبه 27 مهرماه و پنجشنبه 28 مهرماه به ترتیب با مداحی سیدمحسن بنی‌فاطمی و سیدمهدی میرداماد برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، برنامه هفتگی مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از امروز ۲۳ مهرماه تا ۲۹ مهرماه مصادف با ۲۳ ربیع‌الاول سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

مراسم حرم مطهر هر روز با برنامه‌های نیایش صبحگاهی، مراسم سخنرانی قبل از اذان ظهر، قرائت زیارتنامه حضرت معصومه(س) بعد از نماز عصر، مراسم سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا برگزار می‌شود.

مراسم قبل از ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه 23 مهرماه و یکشنبه 24مهرماه با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدباقر طباطبایی‌نژاد، دوشنبه 25 مهرماه و سه‌شنبه 26مهرماه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدحسن رمضانی و چهارشنبه 27 مهرماه تا جمعه 29مهرماه با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدعلی اکبر محسنی برگزار می‌شود و روز چهارشنبه 27 مهرماه مصادف با سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم، علی بهادری مداحی خواهد کرد.

مراسم قبل از مغرب حرم مطهر امروز 23 مهرماه و یکشنبه 24 مهرماه با سخنرانی حجت‌الاسلام حسین شهامت، دوشنبه تا چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدهادی هدایت، پنجشنبه 28 مهرماه در قالب محفل انس با قرآن کریم به همراه مداحی علی پیله‌وران و جمعه 29 مهرماه با سخنرانی حجت‌الاسلام حائری‌پور و مداحی محمدرضا شمس آبادی برگزار می‌شود.

مراسم شب‌های حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه 23 مهرماه تا جمعه 29 مهرماه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین مؤمنی، فرحزاد، حسینی قمی، تراشیون، رفیعی، میرباقری و احتشام کاشانی و چهارشنبه 27 مهرماه و پنجشنبه 28 مهرماه به ترتیب با مداحی بنی فاطمی و میرجعفری و سیدمهدی میرداماد برگزار می‌شود.

در هفته پیش رو پنجشنبه 28 مرهماه از ساعت ۶ صبح قرائت زیارت عاشورا با صدای رضا ایزدی، پنجشنبه شب دعای کمیل با نوای سیدمهدی میرداماد و قرائت زیارت جامعه کبیره با نوای حجت‌الاسلام ناصر شهیدی، جمعه صبح دعای ندبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی آریا و قرائت دعای محمدجواد احمدی و جمعه 29 مهرماه عصر قرائت زیارت آل یاسین توسط محمدرضا شمس‌آبادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام