صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۹۳۵۶۳
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶

یادواره سردار شهید «علی علویان» به مناسبت سومین سالگرد شهادت این شهید، در شهرستان شهربابک برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، یادواره سردار شهید «علی علویان»، به مناسبت سومین سالگرد شهادت این شهید، شامگاه، ۲۹ مهرماه با حضور معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از مردم در شهرستان شهربابک برگزار شد.

سردار حسین معروفی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم به بیان ویژگی‌های شخصیتی شهید علویان پرداخت و گفت: یکی از این ویژگی‌ها استحکام درونی شهید علویان بود، ویژگی که امروز در جامعه وجود ندارد و به علت عدم استحکام متزلزل می‌شویم و گاهی در زمین دشمن قرار می‌گیریم.

وی با اشاره به مجاهدت‌های ۳۰ ساله شهید علویان، او را تربیت شده مکتب امامین انقلاب دانست و افزود: ایمان واقعی، باور به حقانیت سنت الهی، باور به ولایت، مردم‌داری و ... از جمله دیگر ویژگی‌های شهید علویان برشمرد.

سردار معروفی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه انقلاب اسلامی فخر انبیای الهی است، ادامه داد: اهداف دشمن تغییر نکرده است بلکه روش دشمن تغییر کرده است. دشمن به دنبال نابودی انقلاب اسلامی و جلوگیری از قدرت منطقه‌ای ایران، جلوگیری از وحدت مسلمانان و نا امن سازی و مشغولیت جهان اسلام به‌ویژه جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه دشمن به دلیل قابلیت‌های نظامی ایران، وجود مردمی آگاه و رهبری حکیم در جمهوری اسلامی قادر به مقابله نظامی با ایران نیست، گفت: دشمن روش خود را تغییر داده و با جنگ ترکیبی، ادراکی و عملیات روانی با استفاده از بستر فضای مجازی، باورهای جوانان و ملت این سرزمین را هدف قرار داده‌ است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با تأكيد بر اینکه جهاد تبیین تنها سیاسی نیست و باید به عرصه‌های مختلف آن پرداخته و دستاوردهای نظام نیز بیان شود، افزود: باید اقدامات شهدا در دوران دفاع مقدس و در جبهه مقاومت برای جوانان تبیین شود.

وی با بیان اینکه امروز در جهاد تبیین باید بر وحدت کار کنیم به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی‌ بر اینکه دشمن ایران قوی نمی‌خواهد اشاره کرد و افزود: دشمن به دنبال انشقاق قومی و در نهایت انشقاق بین امام و امت است.

سردار معروفی با تأكيد بر اینکه باید در فضای مجازی کار کرد و بر علیه دشمن عملیات انجام داد، افزود: نباید اجازه داد دشمن قلب جوانان و ذهن فرزندان را تحت تأثیر قرار دهد و در برابر این جنگ فتنه‌ برانگیز باید هوشمندانه عمل کنیم که رمز این مبارزه امام‌شناسی است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جریانات اخیر با بیان اینکه عملیاتی عمل نکردیم بلکه پدافندی عمل کردیم، افزود: باید قدرت تأثیرگذاری در فضای مجازی را از دشمن گرفت تا نتواند به هدف خود برسد.

وی خطاب به مسئولان گفت: در آخرت باید پاسخ‌گو باشید که برای دین خدا و برای مردم چه کرده‌اید؛ بنابراین باید به مردم خدمت کرد و تا می‌توانید برای خدمت به خلق خداوند کار کنید و همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده‌اند، بزرگترین مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است.

انتهای پیام