صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۹۵۲۱۷
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه سمنان از برپایی ششمین رویداد استانی پیشگام به میزبانی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایکنا از سمنان، اشکان جبلی جوان، معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه سمنان، هفتم آبان، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ششمین رویداد استانی پیشگام در دانشگاه سمنان برگزار شد گفت: تیم دانشجویان این دانشگاه توانستند از بین ۲۷ تیم شرکت‌کننده در این رویداد، مقام دوم را بدست آورند.

وی افزود: تیم‌های شرکت‌کننده در رویداد به صورت عملی از صفر تا صد فرایند حل مسئله را زیر نظر مربیان با تجربه گذرانده و در طول فرایند برگزاری رویداد به ریشه‌یابی و ارائه راهکار نسبت به مشکلات اصلی استان می‌پردازند.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه سمنان با بیان اینکه پیشگام صرفاً به یک مسابقه ختم نشده و فرآیند کنشگری افراد دغدغه­‌مند استان بعد از رویداد آغاز می­‌شود اظهار کرد: برگزیدگان رویداد در صورت پیگیری و تمایل می‌­توانند در قالب طرح امتداد از خدمات ویژه‌ای که توسط مجموعه پیشگام برای آنان در نظر گرفته شده بهره‌مند شوند.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه سمنان از برپایی ششمین رویداد استانی پیشگام که به میزبانی دانشگاه سمنان خبر داد و افزود: در این رویداد سعید عرب عامری و محمد حسن محجوب دانشجویان دکتری دامپزشکی دانشگاه سمنان با ارائه موضوع عدالت آموزشی توانستند عنوان دومی ششمین رویداد استانی پیشگام را از آن خود نمایند.

جبلی‌جوان با اشاره به اینکه ۱۰ تیم برتر این دوره به مرحله دوم که بخش میدان نام دارد راه یافته و در بازه زمانی ۴۰ روزه آموزش‌های سطح بالاتر را آموزش می‌بینند متذکر شد: ششمین دوره رویداد استانی پیشگام در قالب ۲۷ تیم سه تا چهار نفره از شهرهای مختلف استان به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار شد.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه سمنان رویداد پیشگام تاکنون در استان‌های همدان، یزد، قزوین، البرز و خراسان رضوی برگزار شده است.

انتهای پیام