صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۹۶۱۲۶
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵

حوزه هنری چهارمحال‌وبختیاری فراخوان آثار برای «جشنواره عکس خدمت» را در حوزه‌های رونق تولید و رفع موانع، محرومیت‌زدایی، اشتغال‌آفرینی و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری در استان، منتشر کرد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حوزه هنری استان فراخوان آثار برای «جشنواره عکس خدمت» را در حوزه‌های رونق تولید و رفع موانع، محرومیت‌زدایی، اشتغال‌آفرینی و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری در استان، منتشر کرد.

براساس این فراخوان، آثار عکاسی ارسالی به این جشنواره حتماً باید در چهارمحال و بختیاری تهیه شده و تصاویر مربوط به این استان باشند. محورهای جشنواره عکس خدمت شامل تولید، صادرات و تجارت، اشتغال و توسعه در حوزه‌های صنعت، معرفی و شناسایی و توسعه در حوزه معدن، گلخانه، کارخانجات، صنایع تبدیلی، باغات و شیلات در حوزه کشاورزی، معرفی و شناسایی ظرفیت‌ها و نیروهای جوان استان در حوزه دانش‌بنیان، معرفی مکان‌ها و قابلیت‌ها، صنعت توریسم، سرمایه‌گذاری و ایده‌های جدید، معرفی میراث فرهنگی و بناها، صنایع دستی، محیط زیست، توسعه پایدار، ویژگی‌های منحصر به‌فرد استان در حوزه گردشگری و اقدامات دولت در راستای محرومیتزدایی و همدلی در حوادث است.

زمان ارسال آثار تا یکم آذرماه ۱۴۰۱ تعیین شده است و این زمان به هیچ‌وجه تمدید نمی‌شود، همچنین زمان اعلام نتایج و برپایی نمایشگاه در نیمه دوم آذرماه امسال خواهد بود.

دبیرخانه جشنواره برای فراهم کردن شرایط مناسب و تسهیل کار شرکت‌کنندگان و ارتقای کیفی آثار، اردوهای عکاسی در خصوص موضوعات و محورهای جشنواره را برگزار می‌کند که علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر درباره اردوها با شماره‌های فضای مجازی ۰۹۳۸۰۷۶۸۵۰۰ و ۰۹۳۶۴۴۶۶۷۹۸ تماس حاصل کنند.

جشنواره عکس خدمت استان قرار است به‌صورت حرفه‌ای برگزار شود از این رو از شرکت‌کنندگان خواسته شده است که تصاویر ارسالی صرفاً با دوربین حرفه‌ای گرفته شده باشند و عکاسی با موبایل مورد قبول نیست.

عکاسان علاقه‌مند برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به حوزه هنری استان واقع در شهرکرد، خیابان شریعتی، کوچه ۵۲  مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۳۸۳۲۲۴۵۰۸۵ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام