صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۹۶۱۴۶
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

مدیر آموزش و پرورش شاهین‌دژ گفت: نسل جدید ایران اسلامی به‌طور قطع قله‌های افتخار را فتح کرده و کشور را در همه زمینه‌ها به اوج می‌رسانند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، احمد شکری مدیر آموزش و پرورش شاهین‌دژ 10 آبان ماه در دیدار با فرمانده سپاه شاهین‌دژ که به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در سالن جلسات فرمانده سپاه این شهرستان ترتیب یافت، اظهار کرد: نسل جدید کشورمان باید بیش‌ازپیش با ارزش‌های انقلاب و وضعیت نظام جهانی در قبل از سال 57 آشنا شود.

وی بر لزوم تعامل هرچه‌بیشتر آموزش و پرورش با سپاه تاکید کرد و گفت: چنانچه بتوانیم نسل جدید را خوب پرورش دهیم، این نسل خواهند توانست کشورمان را به قله‌های افتخار رسانده و ایران اسلامی را در اوج قرار دهد.

شکری همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ و آموزش و پرورش را بسیار موثر و مفید دانست و گفت: هر دو مجموعه می‌بایست به‌دنبال معرفی الگوهای مناسب در سطح جامعه باشند تا نوجوانان و جوانان دنباله‌رو آنها شوند.

سرهنگ پاسدار منصور یوسفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ در این دیدار با بیان اینکه، شهید فهمیده، بهترین الگو برای دانش‌آموزان است، خاطرنشان کرد: برای زنده نگه داشتن یاد، نام و روحیه ایثار و ازخودگذشتگی شهید فهمیده، این ایام به عنوان هفته بسیج دانش‌آموزی نام‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان ما در مسیر علم‌اندوزی باید به‌قدری تلاش کنند، تا بتوانند سدهای تحریم علمی و اقتصادی دشمنان نظام و انقلاب را بشکنند، اضافه کرد: در این صورت خواهیم توانست، کشورمان را به جایگاه رفیعی برسانیم.

یوسفی بر ضرورت حضور فعال دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف جامعه تاکید کرد و ادامه داد: دشمنان اسلام در این صورت از دستیابی به اهداف شوم خود ناکام خواهند ماند.

انتهای پیام