صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۹۶۸۰۹
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۰

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای مدافع امنیت، همزمان با سراسر کشور در بقاع متبرکه استان خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای مدافع امنیت در بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: این مراسم به‌صورت همزمان و کشوری در تمام بقاع متبرکه سراسر کشور اجرا شد.

وی افزود: این مراسم معنوی با شعار «عزت، اقتدار، امنیت» ویژه شهدای مدافع امنیتی که تک به تک در مقابل دسیسه‌های دشمنان به شهادت می‌رسند شامگاه پنج‌شنبه، 12 آبان‌ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا به اجرا درآمد.

موسوی اظهار کرد: در شیراز این مراسم به‌صورت ویژه در حرم مطهر حضرت علی‌ بن حمزة بن الموسی‌الکاظم(ع) برگزار شد که همزمان با آن نیز مراسم افتتاحیه مسابقات قرآن خانواده شاهد و ایثارگران فارس نیز در این حرم مطهر برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس در بخش پایانی سخنان خود ضمن تکریم مقام شامخ شهدا به خصوص شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) نیز گفت: مراسم هفتمین روز شهادت این شهدای بزرگوار نیز همزمان با برنامه بزرگداشت شهدای مدافع امنیت، شامگاه پنج‌شنبه، 12 آبان‌ماه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد.

انتهای پیام