صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۹۷۱۲۸
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) گفت: تقویت فعالیت‌های مهدوی در دانشگاه‌ها در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و این نهاد در نظر دارد طرح «یاران موعود» را به صورت دانشجویی برگزار کند.

به گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی بنیاد مهدی موعود(عج) یزد، محمدرضا نصوری، معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، روز جمعه، 13 آبان ماه در دیدار با دهقان، رئیس امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان یزد با اشاره به همایش تعلیم و تربیت مهدوی که در سال گذشته به میزبانی استان یزد برگزار شد اظهار کرد: بنیاد حضرت مهدی آمادگی دارد سال آینده نیز بخشی از برنامه‌های پژوهشی خود را به همایش‌های علمی اختصاص داده و از این قبیل برنامه‌ها حمایت کند.

نصوری افزود: برنامه‌ریزی‌های بنیاد به این منوال است که فعالیت‌های مهدوی در دانشگاه فرهنگیان و رجایی قوت گیرد زیرا دانش‌آموزان در پرتو معلمان خود تربیت و رشد می‌یابند. در این راستا بنیاد مهدی موعود(عج) در نظر دارد طرح یاران موعود را به صورت دانشجویی برگزار کند.

دهقان، رئیس امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان یزد نیز در این نشست با تقدیر از حمایت‌های بنیاد مهدی موعود(عج) در برگزاری همایش تعلیم و تربیت مهدوی به میزبانی این استان گفت: اقدامات و برنامه‌های مختلف در حوزه مهدویت در سطح دانشگاه فرهنگیان انجام می‌شود و امیدواریم با حمایت‌های بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان با رونق بیشتری همراه شود.

رئیس امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان یزد آمادگی این دانشگاه در راستای برگزاری دومین همایش مهدوی در سال آینده را نیز اعلام کرد.

انتهای پیام