صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۹۷۸۴۵
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸

استاندار قم گفت: همکاری مردم مهم‌ترین دلیل موفقیت پلیس است، بنابراین به حوزه مشارکت‌های مردمی باید جدی‌تر ورود شود.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی، استاندار قم، در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، اظهارکرد: همکاری مردم مهم‌ترین دلیل موفقیت پلیس است، بنابراین به حوزه مشارکت‌های مردمی باید جدی‌تر ورود شود و اقدامات انجام‌شده باید خروجی داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید طرح محله‌محوری ساماندهی شود، بیان کرد: اگر بخواهیم خدمت‌رسانی‌ها را به‌صورت بخشی انجام دهیم، قطعاً برخی افراد شامل خدمات نخواهند شد، ولی اگر طرح‌ها را به‌صورت محله‌محوری و یا مسجد‌محوری دنبال کنیم می‌توانیم انسجام بیش‌تری را شاهد باشیم.
استاندار قم با اشاره به اینکه در طرح‌های محله‌محوری خروجی بیش‌تر خواهد بود، بیان کرد: محله‌های استان با یکدیگر تفاوت‌های بسیاری دارند که باید به آن‌ها رسیدگی شود.

وی با تأکید بر اینکه باید ظرفیت‌های مردمی را نیز در این عرصه پای‌ کار بیاوریم، یادآور شد: باید به محلات هویت بخشیم، چراکه بضاعت‌های دستگاه‌ها برای پوشش تمام محلات کافی نیست.
شاهچراغی با اشاره به اینکه در محلات عناصر مؤثر بسیاری وجود دارد، تصریح کرد: محوریت مسجد مهم‌ترین عنصر مؤثر در محلات است.

استاندار قم با بیان اینکه مردمی کردن مبارزه با مواد مخدر یک ضرورت است، یادآور شد: مردم اگر در جریان امور قرار بگیرند قطعاً پای‌کار خواهند آمد و حمایت‌های لازم را انجام خواهند داد.
استاندار قم مواد مخدر را زیربنای بسیاری از مشکلات و ناهنجاری‌ها دانست و بیان کرد: باید در راستای مبارزه با مواد مخدر از ظرفیت نهادهایی که به مردم خدمات مختلف ارائه می‌دهند نیز استفاده شود.

انتهای پیام