صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۹۸۰۲۵
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه فعالیت‌های جهادی بایستی دارای مجوز از معاونت فرهنگی و دانشجویی باشند، بر لزوم برگزاری با کیفیت اردوهای جهادی تأکید کرد.

به گزارش ایکنا از لرستان، جلسه کمیته اردوهای جهادی دانشگاه علوم پزشکی لرستان ۱۷ آبان‌ماه به ریاست مهناز مردانی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان و با حضور اعضای کارگروه در سالن جلسات شهبد بهشتی مجتمع کمالوند برگزار شد.

مهناز مردانی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این جلسه با بیان اینکه تمام فعالیت‌های جهادی بایستی دارای مجوز از معاونت فرهنگی و دانشجویی باشند، گفت: اردوهای جهادی بایستی با کیفیت حداکثری برگزار شود.

وی با بیان اینکه در جلسات این شورا بایستی گزارش و عملکرد اردوی جهادی برگزار شده ارائه شود و نقاط ضعف و قوت آن بررسی شود، ادامه داد: شناسایی مناطق و نیازسنجی در اجرای اردوهای جهادی دارای نقش پراهمیتی است و بایستی اعضای شورا اهتمام لازم را در این زمینه داشته باشند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: فرآیند اجرای اردوی جهادی بایستی جهت افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به مناطق محروم بازتعریف شود.

انتهای پیام