صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۹۹۰۷۳
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷

مدیر امور فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد با اشاره به اجرای طرح ملی «سرای امید، ایران» از شرکت 47 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان در این طرح خبر داد.

مجید برائمی، مدیر امور فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به اجرای طرح ملی «سرای امید، ایران» اظهار کرد: در قالب این طرح نخستین دوره تورهای دانشجویی امید و مقاومت(تداوم) توسط مرکز گردشگری علمی و فرهنگی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی رقم خورد.

وی از حضور 47 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های یزد، فرهنگیان، میبد و اردکان در این طرح خبر داد و گفت: این طرح با حضور استان‌های یزد، تهران، فارس، هرمزگان و خراسان جنوبی در استان کرمان که پایتخت مقاومت ایران معرفی شده، برگزار شد.

مدیر امور فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد بیان کرد: اولین دوره این طرح با حضور جمعی از بانوان دانشجو اجرایی شد و سه دوره دیگر تا روز شهادت حاج قاسم سلیمانی در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: در قالب این طرح، دانشجویان به‌ صورت اردوهای نظام‌‌مند، از مناطق و مقاصدی که نشانه‌‌های مقاومت و رشادت‌‌های ملت بزرگ ایران در خود دارد، بازدید می‌کنند.

برائمی، بازدید از جاذبه‌‌های گردشگری و اماکن تاریخی و طبیعی استان کرمان را از برنامه‌های جانبی این طرح برشمرد و گفت: این طرح با هدف آشنایی دانشجویان با مبانی فرهنگی مقاومت و انقلاب اسلامی، کمک به ترویج «مکتب حاج قاسم» در راستای معرفی شیوه زندگی، مسلک و بیان اندیشه‌‌های شهید سلیمانی در میان جامعه هدف و ... اجرایی می‌شود.

انتهای پیام