صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۹۹۴۴۷
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز مطرح کرد؛

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: مردم از هتک حرمت به مقدسات و نمادهای دینی ملی ناراحت هستند و از گروه آشوبگران برائت جسته‌اند.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ولایی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به ناآرامی‌های اخیر و هتک حرمت به مقدسات توسط عده‌ای آشوبگر اظهار کرد: امروز با یک اعتراض ساده مواجه نیستیم، بلکه یک جنگ شناختی چند وجهی را از سر می‌گذرانیم که قدرت‌های بزرگ دنیا آن را حمایت می‌کنند و سال‌هاست برای آن برنامه‌ریزی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمن آرزو دارد به ایران و جمهوری اسلامی و نظام مقدس ما خدشه وارد کند اما همواره سرشکسته و ناامید می‌شود، افزود: تغییر مسیر اعتراضات ساده مردمی به آشوب و اغتشاش و نبردهای خیابانی توسط دشمنان این مرز و بوم ساماندهی و هدایت می‌شود، چراکه برای تحقق آرزوی‌های پوشالی خود چاره‌ای جز این ندارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز یادآور شد: به همین علت شاهد تشدید و افزایش لحظه به لحظه خشونت‌های خیابانی در گوشه و کنار کشور هستیم، در این میان دشمن و آشوبگران و واداده‌های داخلی مجبور به هتک حرمت هستند.

ولایی‌برحق با بیان اینکه هتک حرمت به مقدسات دینی و انقلابی در این اغتشاشات بسیار نمایان و آشکارا انجام شد، اظهار کرد: در این بین آشوبگران نه تنها به افراد و نمادهای دینی بلکه به حرم‌های شریف، قرآن عزیز و تمام مقدسات اهانت کردند و این اقدامات قلب مؤمنان، مؤمنات و اصحاب دین و تدین را به درد آورد و جریحه‌دار کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز اضافه کرد: این افراد باید بدانند ملت همیشه در صحنه از همه هتک حرمت‌کنندگان اعلام برائت کردند و نفرت خود را از این گروه اعلام داشته‌اند. به‌زودی و به حول و قوه الهی شاهد این هستیم که برهم‌زنندگان امنیت در هر تیم و گروهی به سزای عملشان خواهند رسید و ما امیدواریم این پرچم به دست صاحب اصلی خود برسد.

انتهای پیام