صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۹۹۶۵۴
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: در این برهه از زمان اهالی رسانه‌ باید به رسالت خود آگاه‌تر و در بزنگاه پاسخگوی دشمن باشند و به صورت مسئولانه مدیران را نقد کنند.

به گزارش ایکنا از کردستان، مهدی رمضانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، دیروز، ۲۳ آبان‌ در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز کردستان رسانه را هم تراز انقلاب، هدایتگر و تزکیه‌ محور ذکر کرد و گفت: رسانه باید مرجعیت خود را ثابت و احراز کند.

وی با بیان اینکه امروز در یک رقابت و جنگ رسانه‌ای تمام عیار با امپراطوری دروغ هستیم، افزود: رسانه ملی باید نیاز علمی، مهارتی، عقیدتی و تفریحی مخاطب را برآورده کند.

رمضانی بیان کرد: رسانه‌های زن‌ستیز با حمایت رژیمی که حق رأی برای زنان کشورش قائل نیست، امروز شعار «زن، زندگی، آزادی» سر می‌دهند و از دو ماه قبل تمام برنامه‌های خود را بر خیزش جهانی علیه جمهوری اسلامی و با محوریت کردستان متمرکز کرده‌اند. امروز با گذشت زمان، فتنه‌ها از دانشجویی ـ سیاسی سال ۱۳۷۸ به فتنه عقیدتی با ترکیبی از همه فتنه‌های گذشته تغییر یافته است این فتنه همه امکانات خود را بکار گرفته‌ و در مقابل انقلاب اسلامی صف‌آرایی کرده‌ است.

وی در پایان یادآور شد: در این برهه از زمان رسانه‌ای‌ها باید به رسالت خود آگاه‌تر و در بزنگاه پاسخگوی دشمن باشند و به صورت مسئولانه، مدیران را نقد کنند.

گفتنی است؛ در این مراسم، علی مرادی، به عنوان مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز کردستان معرفی و از خدمات چهارساله جعفر عبدالملکی، قدردانی شد.

انتهای پیام