صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۹۹۹۱۹
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷

نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی شفیعه با هدف ارائه پیشرفت و حمایت از نهضت کارآفرینی در مرکز آموزش عالی زائر برگزار شد.

به گزارش ایکنا از قم، نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی شفیعه باهدف ارائه پیشرفت‌های آنان و حمایت از نهضت کارآفرینی امروز ۲۴ آبان ماه، درمرکز آموزش عالی  زائر قم برگزار شد.

این نمایشگاه با حضور محمدرضا فلاح، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی قم، حسین ابراهیمی‌فرد، رئیس اداره پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی قم، محمد عسگری، رئیس مرکز علمی کاربردی زائر«شفیعه» و جمعی دیگر از مسئولان  برپا شد.

دراین نمایشگاه مهم‌ترین دستاورهای دانشجویان این دانشگاه در حوزه تولید و کارآفرینی، طراحی و دوخت و تکنولوژی لباس به نمایش درآمد. 

فاطمه شامحمدی، کارشناس پژوهش مرکز آموزش عالی زائر«شفیعه»، در حاشیه این نمایشگاه گفت: ایجاد انگیزه،   حمایت از کارآفرینی و نیز ارائه پیشرفت‌ها از مهم‌ترین اهداف ما در برگزاری این نمایشگاه بود.

وی بیان کرد: این نمایشگاه در واقع فرصت مغتنمی برای ایجاد اشتغال و استمرار استقبال از تولیدات ملی در راستاری شعارسال است.

انتهای پیام