صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۰۲۰۰
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲

اولین سوگواره ملی «پایتخت موکب‌ها» عصر امروز ۲۵ آبان با معرفی برگزیدگان و تجلیل از آنها به کار خود پایان داد.

به گزارش ایکنا از خوزستان، اولین سوگواره ملی «پایتخت موکب‌ها» عصر امروز چهارشنبه ۲۵ آبان با معرفی برگزیدگان و تجلیل از آنها به کار خود پایان داد.

بر اساس این گزارش، در بخش مستند، برگزیدگان‌اول تا سوم به ترتیب محمد فرج صالحی، حمیدرضا فرطوسی و امید مدحج هستند. مسعود حیدری در این بخش شایسته تقدیر شد.

در بخش پوستر، مهناز صابر پور، بهنام شیر محمدی و مجید کشاورزی اول تا سوم شدند و مریم طهرانی عنوان شایسته تقدیر را دریافت کرد.

در بخش عکس، سید مهدی حسینی رتبه اول، احمد تاجی، رتبه دوم و اصغر احمدی رتبه سوم را کسب کردند. در این بخش عرفان کوچاری شایسته تقدیر معرفی شد.

برگزیدگان عکس موبایلی نیز احمد عچرش، احسان قصدی و مقداد امیری هستند.

یادآور می‌شود، فراخوان اولین سوگواره ملی «پایتخت موکب‌ها» شهریور امسال از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در سه بخش اصلی عکس، پوستر و مستند و بخش جنبی عکاسی با موبایل منتشر شد.

موضوعات سوگواره شامل: شاخصه‌های فرهنگ موکب‌داری، جلوه‌های خاص از خدمت‌رسانی در پیاده‌روی اربعین حسینی، موکب نقطه اتصال دو ملت ایران و عراق، بانوان و مواکب، خوزستان دروازه ورود تشیع و پایتخت موکب‌ها، مواکب خدمت‌رسانی به زوار پیاده در ایام شهادت امام رضا(ع)، گسترش فرهنگ موکب‌داری در سراسر ایران به مناسبت‌های مختلف، مواکب خانگی؛ خدمت رسانی به زوار در خانه‌های مردم ایران و عراق بودند. 

انتهای پیام