صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۱۳۲۶
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱

نمایشگاه دستاوردهای ایران قوی شامل دستاوردهای علمی، نظامی، محصولات مشاغل خانگی بانوان کار آفرین بسیجی ملایر به مناسبت هفته بسیج با 60 غرفه در این شهرستان برپا شده است.

به گزارش ایکنا از همدان، رضا پیرحیاتی معاون هماهنگ کننده سپاه ناحیه ملایر امروز 30 آبان‌ماه، در نمایشگاه دستاوردهای ایران قوی ملایر اظهار کرد: این نمایشگاه شامل دستاوردهای علمی، نظامی، محصولات مشاغل خانگی بانوان کار آفرین بسیجی ملایر به مناسبت هفته بسیج با 60 غرفه برپا شده که به مدت یک هفته در سالن الغدیر شهر ملایر با همکاری سپاه و بسیج و یگان‌های ارتش ملایر برپاست.

وی افزود: در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این نمایشگاه با عنوان «ایران قوی» از اقدامات ارتش قهرمان انقلاب اسلامی در عرصه تسلیحات نظامی، پدافند هوایی و خدمات مهندسی، پیشرفت‌ها و اختراعات علمی بسیجیان به نمایش گذاشته شده است.

پیرحیاتی با بیان اینکه قرار است یادواره 11 شهید خلبان و 284 شهید ارتش ملایر در این شهرستان برگزار شود، گفت: در راستای برگزاری این یادواره 5 کمیته تشکیل شده و پیش مقدمه این یادواره بزرگ برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی و نمایشگاهی است که این نمایشگاه یکی از این برنامه‌ها است.

معاون هماهنگ کننده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه در راستای این یادواره برنامه‌های ورزشی مختلف و همچنین مسابقات تکواندو و وشوو کشوری در ملایر برگزار شده است، تصریح کرد: امیدواریم با این برنامه‌ها دومین یادواره شهدای خلبان و ارتش شهرستان به بهترین وجه برگزار شود.

وی ابراز کرد: نمایشگاه ایران قوی به همت یگان‌های مختلف ارتش، مرکز آموزشی شهدا ناجا، گروه 405 مهندسی رزمی نزاجا، گروه پدافند هوایی خنداب، گروه پدافند هوایی99 خنداب، فرهنگی، هنری سپاه ناحیه ملایر،تیپ 43 امام علی(ع)، اداره ورزش و جوانان، دانشکده فنی خوارزمی، مرکز رشد بسیج مهندسی، دانشگاه آزاد واحد ملایر، آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی و اداره ورزش و جوانان برپا شده است.

پیرحیاتی یادآور شد: این نمایشگاه با 60 غرفه شامل 18 غرفه نمایشگاهی و ما بقی به عنوان میز نمایشگاهی به مدت یک هفته تا 5 آذر در سالن الغدیر واقع در بلوار کریم خان ملایر پذیرایی دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم خواهد بود. در این نمایشگاه از مین‌های تخریبی زمان جنگ و تله‌های انفجاری داعش در منطقه و سایر ادوات جنگی و نظامی به نمایش گذاشته شده است.

 

انتهای پیام