صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۲۶۷۷
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

رئیس مرکز ملی فضای مجازی با بیان اینکه جهاد اکبری که پیامبر(ص) در برابر نفس فرمودند، امروز در فضای مجازی است و مقام معظم رهبری از آن تعبیر به جهاد تبیین دارند، گفت: باید از ذخایر دینی و فرهنگی استفاده کنیم تا در برابر این نبرد نرم سرافراز بیرون بیاییم.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان کرمان، سیدابوالحسن فیروزآبادی، رئیس مرکز فضای مجازی کشور در بازدید از کارگاه ساخت گنبد جدید حرم مطهر امام حسین(ع) در کرمان، از دست اندرکاران این ستاد به جهت کار بزرگی که انجام شده، قدردانی کرد.

وی در ادامه بیان کرد: کتاب خدا، عترت و مراقد شریف و حرم‌های ائمه(ع)، در جنگ نرم دشمن علیه ما حصن هستند و امیدوارم ملت ایران این حصن را رها نکنند که اگر به این حصون شریف متوسل و متبرک باشیم، ما را تنها نمی‌گذارند و از جنگ نرم دشمن سرافراز بیرون می‌آییم.

فیروزآبادی تصریح کرد: فضای مجازی این قابلیت را برای دشمن فراهم کرده است تا با تمام زوایای خانه‌های ما و با بچه‌ها و بزرگترها ارتباط برقرار کند و بتواند نقشه‌های خود را در این فضا پیاده کند.

مسئول فضای مجازی کشور افزود: ما در برابر این برنامه جهانی مفصل که تمرکز بیشتری بر ایران دارد، کار سنگینی داریم و باید از ذخایر دینی و فرهنگی استفاده کنیم تا در برابر این نبرد نرم سرافراز بیرون بیاییم.

وی گفت: جهاد اکبر که پیامبران الهی در برابر نفس فرمودند، امروز در فضای مجازی است که رهبری از آن تعبیر به جهاد تبیین دارند و من به‌عنوان متولی بخشی از کار می‌گویم قطعاً از جهاد سخت، سخت‌تر است زیرا ملت امتحان خود را در جهاد سخت چه در جنگ تحمیلی و چه در دفاع از حرم پس داد.در جهاد نرم که همه کفر علیه ما به‌صورت جنگ احزاب خروج کردند هم باید ثابت کنیم مرد رزم هستیم.

رسول فتحی، مدیر فرهنگی و امور مواکب ستاد بازسازی و توسعه عتبات عالیات استان کرمان نیز در این بازدید توضیحاتی پیرامون پروژه ترفیع گنبد حرم مطهر حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) که به همت کرمانی‌ها انجام شده، ارائه داد و گفت: هم اکنون در سرداب حرم مطهر توفیق خدمت داریم.

وی گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان از عید امسال در حرمین امامین عسکریین(ع) کار مقاوم‌سازی را با همان روش حرم مطهر امام حسین(ع) آغاز کرده است.

انتهای پیام