صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۳۱۵۴
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶

مراسم گرامیداشت شهدای شاهچراغ با حضور رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر و جمعی از قرآن آموزان و والدین امروز، ۷ آذر در مهد قرآنی نغمه‌های آسمانی آزادشهر برگزار شد.

به گزارش ایکنا از گلستان، مراسم گرامیداشت شهدای شاهچراغ با حضور رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر و جمعی از قرآن آموزان و والدین امروز، ۷ آذر در مهد قرآنی نغمه‌های آسمانی آزادشهر برگزار شد.

رئیس تبلیغات اسلامی آزادشهر در این مراسم در جمع قرآنیان با بیان اینکه شهدا، بهترین وسیله و ارتباط بین ما و خدای متعال هستند، گفت: عزت و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی مدیون ایثار و فداکاری شهیدان راه حق و فضیلت است و باید همواره خاطره آنها گرامی داشته شود.

حجت‌الاسلام طالبی افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با جنگ ترکیبی و تبلیغاتی خود تمامی اهداف و ارزش‌های معنوی را در جامعه مورد هجمه خود قرار دادند و باید مردم و مسئولان با بصیرت برای شکست اهداف استکبار اقدام کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی آزادشهر گفت: دشمن با عوامل مزدور، خود فروخته و خائن در یک جنگ ترکیبی و پیچیده می‌خواهد ایران را دچار ناامنی کند تا جلوی پیشرفت و حرکت رو به جلوی این ملت را بگیرد ولی به لطف الهی، هوشیاری و وحدت ملت این توطئه‌ها به شکست روبه رو شد و دشمن به اهداف خباثت آمیز خود دست نیافت.

وی جهادتبیین به عنوان بهترین و مؤثرترین سلاح برای مقابله با جنگ نرم، قدرت نرم دشمنان و توطئه‌های مستمر آنها نام برد وتصریح کرد: تبیین مفاهیم عالی اسلام مانند سبک زندگی اسلامی، تبیین حکمرانی دینی و اسلامی، تبیین هنرمندانه جذابیت‌های اسلام و حاکمیت اسلامی برای مردم و جهان یکی از کارهای مهم و وظیفه همگانی است و همه موظف هستند اولویت‌های انقلاب اسلامی، آرمان‌ها و شعارهای انقلاب را به ویژه در مناطق محروم معرفی کنند.

 

انتهای پیام