صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۴۴۰۹
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱

مدیر دارالقرآن بسیج جهرم از رشد 400 درصدی تعداد ثبت‌نام کنندگان بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در این شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد.

حسن عزیزی‌نیا، مدیر دارالقرآن بسیج جهرم در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن بسیج در این شهرستان گفت: امسال با توجه به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم، مساجد و دیگر مقدسات، ثبت‌نام در مسابقات قرآن بسیج با رشد 400 درصدی نسبت به سال گذشته در این شهرستان مواجه شد.

وی با بیان اینکه هر آنکس که دل در گرو قرآن، اسلام و انقلاب دارد، بسیجی است، افزود: بحمد الهی این حضور گسترده اقشار مختلف مردم در مسابقات قرآن بسیج بیانگر انس و الفت آنان با قرآن و مقدسات اسلام و بهترین پاسخ به هتاکان است.

عزیزی‌نیا با تصریح اینکه در بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج 118 هزار و 673 نفر در کشور ثبت‌نام کردند که این تعداد در شهرستان جهرم 800 نفر است، گفت: این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ گروهی و خانوادگی برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در چهار مرحله برگزار می‌شود که مرحله اول بین مساجد محلات و پایگاه‌های مقاومت، مرحله دوم به صورت شهرستانی است و مرحله سوم و چهارم به صورت استانی و کشوری برگزار می‌شود.

مدیر دارالقرآن بسیج جهرم بیان کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات می‌توانند برای اطلاع از جزئیات مسابقات به پایگاه‌های بسیج و یا به نشانی https://rubika.ir/my_quran در پیام رسان روبیکا مراجعه کنند.

انتهای پیام