صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۶۲۳۸
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲

طبق اعلام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از ابتدای سال 1401 تاکنون، 42 میلیارد و 800 میلیون تومان تجهیزات و ملزومات پزشکی در بیمارستان‌های استان توسط خیرین تأمین شده است.

به گزارش ایکنا از فارس، مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 20 آذرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به مشارکت خیران تأمین سلامت در فارس گفت: از سال گذشته با مشارکت خیرین شاهد افزایش تخت‌های بیمارستانی و تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی در بخش‌های مختلف بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بودیم.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال 1401 تاکنون، 42 میلیارد و 800 میلیون تومان تجهیزات و ملزومات پزشکی در بیمارستان‌های استان توسط خیرین تأمین شده است.

شریفی با بیان اینکه سرطان، جزو سه بیماری مرگ‌آور در کشور به شمار می‌رود، خواستار همکاری و مشارکت اصحاب رسانه برای دعوت از خیران در تکمیل پروژه بیمارستان سرطان جنوب کشور شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: توسعه و کیفیت خدمات درمانی در این حوزه، به گسترش امکان درمان بیماران مبتلا به سرطان و تقویت کمی و کیفی خدمات می‌انجامد.

سالار خواجه‌پور، مدیر منابع فیزیكی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر محرومیت‌زدایی و تسریع در دسترسی مردم مناطق محروم به خدمات بهداشتی درمانی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و کمبود منابع و اعتبارات دولتی که پاسخگوی تکمیل سریع پروژه‌های نیمه تمام حوزه سلامت نیست، مشارکت خیرین در این امر باعث امکان گسترش خدمات در حوزه حیاتی سلامت و نجات جان انسان‌ها در مناطق محروم استان می‌شود.

 وی همچنین در این نشست در خصوص عملکرد معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام سلامت در استان، اعتبارات موردنیاز، اهمیت مشارکت خیرین، اعتبارات دولتی و روند پیشبرد پروژه‌های خیرساز حوزه سلامت استان توضیحاتی ارائه داد.

انتهای پیام