صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۶۴۶۳
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳

فرمانده نیروی انتظامی فارس با بیان اینکه جامعه‌ای که در آن شور و نشاط حکم‌فرما باشد، می‌تواند موفق باشد، گفت: دشمنان به دنبال این هستند که شور و نشاط و آرامش را از جامعه ما بگیرند.

به گزارش ایکنا از فارس، سردار رهام بخش، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 21 آذرماه در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه علمی ـ پژوهشی پلیس با دانشگاه آزاد اسلامی استان گفت: جامعه‌ای که در آن شور و نشاط حکم‌فرما باشد، می‌تواند موفق باشد و دشمنان به دنبال این هستند که شور و نشاط و آرامش را از جامعه ما بگیرند.

وی تصریح کرد: دشمنان با راه‌اندازی جنگ جهانی رسانه‌ای و انتشار محتواهای دروغ به صورت پی در پی و فراوان بر علیه جمهوری اسلامی ایران، می‌خواهند به جامعه القا کنند که کار جمهوری اسلامی تمام شده است که البته در این مسیر مانند همیشه ناکام مانده‌اند.

حبیبی ضمن اعلام آمادگی این فرماندهی جهت ارائه آموزش‌های همگانی در حوزه‌های مختلف توسط کارشناسان مربوطه به دانشجویان، بر لزوم تعامل و همکاری بیش از پیش مجموعه انتظامی و دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد.

محمدرضا قائدی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس نیز در این نشست از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی مأموران انتظامی در راستای حفظ و ارتقای امنیت به ویژه در حوادث و اغتشاشات اخیر تقدیر و تشکر کرد.

در پایان این مراسم، تفاهم‌نامه علمی- پژوهشی بین فرماندهی انتظامی استان فارس و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز منعقد شد.

انتهای پیام