صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۶۸۵۹
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

نشست خبری فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با خبرنگاران و فعالان حوزه فضای مجازی شهرستان بابلسر با حضور رئیس پلیس فتا و معاون اجتماعی انتظامی بابلسر، 22 آذرماه در دفتر فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از مازندران، نشست خبری فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با خبرنگاران و فعالان حوزه فضای مجازی شهرستان بابلسر، با حضور رئیس پلیس فتا و معاون اجتماعی انتظامی بابلسر، 22 آذر ماه در دفتر فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ سیدجعفر افضلی، فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در این نشست با اشاره به به اغتشاشات اخیر در کشور اظهار کرد: غربی‌ها می‌خواهند نسخه پیشرفت مدنظر خود را به ما دیکته کنند.

وی با بیان اینکه ما در کنار شما به‌دنبال برقراری آرامش و امنیت هستیم، افزود: نیروی انتظامی به عنوان سازمانی که خود را در کنار شما خبرنگاران می داند، در صدد آن هست که هرچه زودتر به آرامش و امنیت در سطح حوزه استحفاظی دست پیدا کند.

افضلی تصریح کرد: متاسفانه تلفن همراه و فضای مجازی پس از شیوع کرنا بدون هیچ پیش زمینه‌ای وارد جامعه دانش‌آموزی شد و بدون اینکه سوادش را به فرزندانمان بیاموزیم و کنترلی در آن صورت پذیرد، مسبب مشکلاتی شد که جامعه در گیر آن است.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با بیان اینکه در جوامع غربی در استفاده تلفن همرا و فضای مجازی حد و حدودی را برای فرزندانشان قایل شده‌اند، که بتوانند آن‌ها را تحت کنترل در آورند، خاطرنشان کرد: این حرکت غربی‌ها به این دلیل است که مسایلی را که ما هم‌اکنون در جامعه خود با آن  دست و پنجه نرم می‌کنیم با آن روبرو نشوند.

وی ادامه داد: سعی شود، که خبر با سرعت و دقت انتقال داده شود، تا سوژه دست مخالفین قرار نگیرد. مهم است که ما چگونه و چه خبرهایی را کار کنیم، که در ایجاد روحیه و حفظ آن در جامعه و مردم مؤثر و تأثیرپذیر باشد.

در پایان این نشست، از سوی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر به پرسش‌های خبرنگاران حاضر در نشست پاسخ‌های لازم داده شد.

انتهای پیام