صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۸۸۷۸
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان از توزیع 40 هزار بسته معیشتی در استان گیلان به مناسبت شب یلدا خبر داد و گفت: سپاه قدس گیلان با کمک پایگاه‌های مقاومت بسیج و خیرین این بسته‌های معیشتی را تهیه و بین نیازمندان توزیع کرد.

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از روابط عمومی، سرهنگ احمد ابراهیمی، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان امروز، اول دی‌ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم نوعدوست و خیرین گیلانی همواره در تمامی ایام ایثار و همدلی خود را نشان دادند، اظهار کرد: توزیع بسته‌های معیشتی یک اقدام حسنه و مهم در جمهوری اسلامی است که چندین سال و از اولین روزهای شیوع کرونا در ایران آغاز شده و کماکان ادامه‌ دارد.

وی با اشاره به نقش خیرین و مردم در توزیع بسته‌های معیشتی افزود: در طول چندسال گذشته خیرین یکی از بازوهای محکم‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند که با کمک خود به نیازمندان نقش مهمی در ایجاد آرامش در جامعه داشتند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان از توزیع 40 هزار بسته معیشتی در استان گیلان به مناسبت شب یلدا خبر داد و گفت: در شب‌ یلدا خانواده‌های ایرانی در کنار یکدیگر بوده و این شب را جشن می‌گیرند ولی هستند خانوارهایی که توان برگزاری این جشن را نداشتند لذا سپاه قدس گیلان با کمک پایگاه‌های مقاومت بسیج و خیرین 40 هزار بسته معیشتی به ارزش 12 میلیارد تومان را میان نیازمندان توزیع کرد، هر بسته شامل میوه، روغن، رب، ماکارونی، شکلات و آجیل است.

ابراهیمی یکی از راه‌های افزایش امید در جامعه را کمک به نیازمندان در برهه‌های مختلف دانست و بیان کرد: مردم ولی نعمتان این نظام مقدس بوده و شایسته ارائه بهترین خدمات توسط کارگزاران این نظام مقدس هستند که باید به آنان توجه شود.

انتهای پیام