صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۹۹۸۲
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس همدان با بیان اینکه سردار سلیمانی صاحب یک مکتب بود و مکتب اگر مکتب‌سازی نشود بعد از مدتی به فراموش سپرده می‌شود، گفت: هر مجموعه انقلابی در طول سال باید یک‌ ستاد ترویج و توسعه مکتب شهید سلیمانی راه اندازی کند.

به گزارش ایکنا از همدان، مهدی ظفری، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس همدان، مهدی ظفری، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان امروز ۵ دی‌ماه در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته جهانی مقاومت در استان، اظهار کرد: با توجه به ضرورت بصیرت‌افزایی در بین قشر نوجوان در این ایام، در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان این ظرفیت وجود دارد که بتوانیم بسیاری از این اقشار را با مباحث انقلاب، دفاع مقدس و شهادت آشنا کنیم و همه دانش آموزان برای یکبار هم باید از این مکان بازدید کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید قدر سرمایه انسانی و نیروی جوان را بدانیم، افزود: قصور از جانب ما است. بدنه فرهنگی چیزی فراتر از این است و همه باید بیدار شویم.

ظفری با بیان اینکه استان همدان در سال گذشته، در زمینه ترویج و توسعه تفکر شهید سلیمانی رتبه اول کشوری را کسب کرده است، گفت: همه دستگاه‌ها باید در خصوص گفتمان سازی، تبلیغ و جریان سازی تفکر شهید سلیمانی اقدام کنند و امروز همدان در جایگاه خاص موضوعات فرهنگی در کشور قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: این ظرفیت در استان همدان وجود دارد که طرحی را در سطح کشور در خصوص ترویج تفکر شهید سلیمانی ارائه دهد، همچون همایش نهضت ترجمه که بازخوردهای بسیاری داشت و بسیاری از دانشجویان خارجی، سفیر انقلاب در کشورشان شدند. در این همایش ما دیدیم که دانشجوی اقلیم کردستان در کمال تواضع به عنوان‌ سفیر آن کشور می‌آید دست مادر شهید را می‌بوسد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با اشاره به ثبت روزی به نام روز مقاومت در تقویم کشوری گفت: امسال هم براساس سنوات گذشته از سوی ستاد کل نیروهای مسلح برای گرامیداشت هقته مقاومت ابلاغیه صادر شده است و در این خصوص می‌توانیم اتفاق‌‌‌های بزرگی رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی صاحب یک مکتب بود و مکتب اگر مکتب سازی نشود بعد از مدتی به فراموش سپرده می‌شود، گفت: هر مجموعه انقلابی در طول سال باید یک‌ ستاد ترویج و توسعه مکتب شهید سلیمانی راه اندازی کند.

سردار ظفری تصریح کرد: هر دستگاهی یک‌ ستادی راه اندازی کند، منتها به تناسب ظرفیتی که آن دستگاه دارد و برنامه‌های ما برای ترویج مکتب شهید سلیمانی نباید معطوف به یک روز شود و طول سال باید برنامه داشته باشیم تا مسیر اندیشه شهید سلیمانی فراموش نشود.

در پایان این جلسه از ۵ نهاد برتر که در ستاد هفته مقاومت، سال گذشته فعال بودند، تقدیر شد.

انتهای پیام