صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۱۰۴۵۱
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۳
فرمانده سپاه عاشورا:

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه مردم با وجود مشکلات اقتصادی و کاستی‌های برخی مسئولان در کنار نظام و انقلاب ایستاده‌اند، گفت: ملت ایران باید به تأسی از راه روشن شهدا به استقامت خود ادامه دهد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار اصغر عباسقلی‌زاده، روز گذشته، هفتم دی‌ماه در آیین تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام در گروه صنعتی تراکتورسازی ایران با بیان اینکه شهدا جان خود را فدا کردند تا آبرو و عزت کشور و اسلام حفظ شود، گفت: شهدا جان فدا کردند تا ما در برابر دشمن سر خم نکنیم.

وی با بیان اینکه پیامبر اسلام مسلمانان را به قرآن و عترت سفارش کرده است، گفت: به تأسی از قرآن و عترت باید در برابر ظالم بایستیم و از مظلوم دفاع کنیم؛ ملت ایران در این خصوص سربلند است و همه دنیا بر آن گواهی دارند.

سردار عباسقلی‌زاده اضافه کرد: مردم وفادار ایران در همه عرصه‌ها ایستادگی کرده‌اند و نمونه آن کارکنان این مرکز صنعتی هستند که علاوه بر فعالیت در زمان جنگ، اکنون در عرصه اقتصادی تلاش می‌کنند و همه این اقدامات به برکت شهداست.

وی تسلیم ابرقدرت‌های شرق و غرب در برابر ایران را حاصل مجاهدت مردم و شهدا دانست و عنوان کرد: امروز حقانیت ایران بر همه ثابت شده است.

فرمانده سپاه عاشورا بر ضرورت مقاومت در فضای مجازی تاکید کرد و یادآور شد: دشمن در فضای مجازی قوی کار می‌کند و با شایعه و دروغ درصدد مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران است. در عین حال ما در فضای واقعی مقاوم هستیم و با همان روحیه دوران دفاع مقدس تلاش می‌کنیم.

سردار عباسقلی‌زاده افزود: امروز تحریم دشمنان نیز در راستای مقابله با ماست، گرچه تحریم‌ها بر مردم فشار می‌آورد ولی مردم صبورانه مقاومت می‌کنند و با وجود مشکلات اقتصادی و کاستی‌های برخی مسئولان، در کنار نظام و انقلاب ایستاده‌اند تا به هدف و آرمان اصلی خود برسند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر ملل آزاده جهان به پیشگامی ایران در برابر مستکبران ایستادگی نکند، مسلمانان باز مورد ظلم قرار خواهند گرفت بنابراین ایران باید با تکیه بر توان خود و به تأسی از راه روشن شهدا به استقامت خود ادامه دهد.

انتهای پیام