صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۱۰۶۱۰
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایش امام راحل که فرمود ما دو نوع تفکر داریم و آن اسلام ناب محمدی و دیگری اسلام آمریکایی است، تصریح کرد: اسلام ناب محمدی کل قرآن است؛ قرآن و اسلام بدون مبارزه با کفر معنا ندارد، امروز مظهر کفار و ظلم آمریکا است. کسانی که شعار مرگ بر آمریکا نمی‌دهند 50 درصد اسلام را پذیرفته‌اند.

به گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام محمود نبویان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، امشب 8 دی ماه در مراسم گرامیداشت 9 دی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، اظهار کرد: در این اغتشاشات حساب جوانان هیجانی شده که همه فرزندان ما هستند جداست و ما با قشر اقلیتی کار داریم که وحشیانه حمله کردند و اقدامات ددمنشانه انجام دادند.

وی با طرح این سوال که اینها دست پرورده چه کسانی هستند و چرا اغتشاشات رخ داد؟ افزود: این مسئله نیازمند تحلیل است، اینکه برخی می‌گویند مشکلات اقتصادی ریشه این اغتشاشات بوده تحلیل درستی نیست، افراد دستگیر شده هیچ کدام مشکل اقتصادی را مطرح نکردند.

نبویان اضافه کرد: ملت ایران مشکل اقتصادی دارند اما اغتشاشگران نماینده مردم ایران نیستند، فتنه‌های گذشته در سکوت و با برنامه‌های پنهانی انجام می‌شد اما فتنه امسال به صورت کاملا واضح از سوی دشمن انجام شد آنها صریحا وسط آمده‌اند و می‌گویند ما دنبال براندازی بوده و تمام برنامه‌ها مستقیم از خارج هدايت می‌شود.

وی گفت: رهبری این اغتشاشات را فتنه ندانستند چرا که فتنه پنهان است اما این بار مستقیم به سراغ ولایت رفته‌اند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با گریزی به اقدامات اغتشاشگران افزود: آیا واقعا اینها شیعه هستند و تفکر شیعه دارند، اگر شیعه هستند چرا پرچم امام حسین را آتش زدند و اگر اهل سنت هستند چرا قرآن را به آتش می‌کشند این سوال مطرح است اینها با چه انگیزه‌ای آمدند اما نکته و سوال اصلی این است چرا اینترنشنال عربستان سعودی از این افراد دفاع می‌کند.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل که فرمود ما دو نوع تفکر داریم و آن اسلام ناب محمدی و دیگری اسلام آمریکایی است، تصریح کرد: اسلام ناب محمدی کل قرآن است؛ قرآن و اسلام بدون مبارزه با کفر معنا ندارد، امروز مظهر کفار و ظلم آمریکا است. کسانی که شعار مرگ بر آمریکا نمی‌دهند 50 درصد اسلام را پذیرفته‌اند.

نبویان خطاب به کسانی که آمریکا را رئیس خود قرار داده و می‌پذیرند، گفت: دشمن از راه دوستی وارد می‌شود، قرآن می‌فرماید محبت و رابطه دوستی با سران کفار ممنوع است و امروز این رابطه با آمریکا نباید صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه این اسلام هیچ ظلمی را نمی‌پذیرد، گفت: چرا حاج قاسم به جنگ ظلم می‌رود و هر جا ظلمی هست مسلمان باید با آن در هر جای دنیا باشد مبارزه کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی‌ ابراز کرد: اگر جایی پا بگذارید که عصبانیت آمریکا را به‌دنبال دارد آن‌جا عمل صالح است آمریکا می‌خواهد ما زیر سلطه آن باشیم اما ما این را نمی‌خواهیم.

وی حضور حماسی 9 دی را باعث عصبانیت آمریکا دانست و گفت: آمریکا با چنین اسلامی که مطیع آن نباشد نمی‌تواند کنار بیاید. تمام دنیا در چنگ آمریکا است حق وتو می‌کند سازمان ملل را در کشورش دارد و ارزش دلارش در دنیا سرآمد تمام واحدهای پولی است حالا ببینم ما در مقابل چه قدرتی ایستاده‌ایم.

نبویان افزود: آمریکا با اسلام ما نمی‌تواند کنار بیاید و از همان ابتدای انقلاب با هزاران ترفند وارد شد اما هر بار شکست خورد اما چرا شکست خورد، ما یک پارامتر داریم و آن ملت ایران است که باعث شکست آمریکا شد که ملت ما شکست ناپذیر هستند.

وی با استناد به آیات قرآن کریم که فرمود کسانی که خدا را یاری کنند خدا آن‌ها را یاری می‌کند و خدا قوی تر از کل عالم است، تصریح کرد: اگر با خدا باشیم همه دنیا را شکست خواهیم داد و نمونه آن حاج قاسم به عنوان نماد شکست ناپذیری در مقابل ظلم و کفر بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در اغتشاشات عکس حاج قاسم را آتش زدند، گفت: دشمن نمی‌خواهد حاج قاسم الگوی جوانان باشد چراکه حاج قاسم مظهر شکست آمریکا است و امروز بسیاری از مسئولان کشور معتقد نیستند که خدا قویتر از آمریکا است.

وی ابراز کرد: مشکل رهبری و حاج قاسم با دشمنان این است اعتقاد و باور داشتند که خدا قوی تر از آمریکا است و دیدیم که آمریکا در تمام دنیا، در عراق یمن، سوریه و... شکست خورد حالا باز هم باید به آمریکا اعتماد کرد.

نبویان به تحریم‌های های سنگین آمریکا طی 43 سال گذشته در قبال ایران اشاره کرد و گفت: کدام کشور می‌توانست زیر بار این همه تحریم دوام بیاورد متاسفانه مسولانی با تفکری هنوز سر کار هستند که خود عامل این مشکلات و اغتشاشات هستند و در راس آن در فتنه 88 بسیاری از آنان را دیدیم.

نبویان تصريح کرد: تا کنون این کشور را رهبری آگاه و مدبر نگه داشته و دشمن این واقعیت را می‌داند که رهبری را نشانه گرفته است. هر جا به فرمایش رهبری گوش دادیم به اوج قله رسیدیم و سربازی که مطیع رهبری باشد حاج قاسم می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر ده‌ها کشور کنار هم جمع شدند تا ما را شکست دهند اما شکست خوردند و خودشان هم به شکستشان اذعان کردند. طبق فرموده قرآن به سران آمريکا می‌گوییم شکست خواهید خورد بدانید این کشور صاحب دارد و این مردم ملت امام حسین(ع) هستند.

وی افزود: اغتشاشات اخیر با هدف نابودی اسلام بود و دعوای ما با آمریکا بر سر اصل اسلام است قرآن به آتش می‌کشند و آمریکا هیچ وقت از سر ما دست بر نمی‌دارد و مشکل اصل اسلام است و حجاب ارزش اسلامی و آمریکا می‌گوید باید این ارزش کنار برود.

نبویان اشاره کرد: اسلامیت این کشور با داشتن رهبری چون مقام معظم رهبری پابرجاست و خناسانی که با دیدن تعدادی افراد بی حجاب این کشور را غیر اسلامی تلقی می‌کنند اشتباه نکنندو بدانند این کشور اسلامی است و با این بادها نمی‌لرزد.

وی با استناد به آیات قرآن ابراز کرد: ملاک یک جامعه خوب اتصال به رهبری است که نائب امام زمان است و اگر مردم آن جامعه گنه‌کارند ما آن‌ها را وارد بهشت می‌کنیم و ما امروز افتخار می‌کنیم رهبرمان نائب امام زمان(عج) است.

انتهای پیام