صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۱۱۸۷۷
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
در سی‌وچهارمین دوره

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز با اشاره به تجلیل از برگزیدگان سی‌‌وچهارمین دوره مسابقات قرآنی خانواده‌های شهدا و ایثارگران در این استان گفت: در مجموع 150 نفر در این مسابقه شرکت کردند.

به گزارش ایکنا از البرز، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز، ظهر امروز، 13 دی‌ماه در مراسم تجلیل از نفرات برگزیده سی‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده شهدا و ایثارگران، فعالیت‌های قرآنی را یکی از کارهای اثرگذار بنیاد دانست و گفت: برگزاری مسابقات قرآنی یکی از این برنامه‌هاست که از سال‌های گذشته و در طول سال‌های متمادی در بنیاد ادامه داشته است.

وی با تأکید بر اینکه باید مشارکت جامعه هدف در این مسابقات افزایش پیدا کند و امیدواریم با تلاش مجموعه فرهنگی شاهد حضور بیشتری از ایثارگران در فعالیت‌های قرآنی باشیم، افزود: در سنوات گذشته و در فصول مختلف سال دوره‌های آموزشی برای فرزندان شاهد و ایثارگر در گروه‌های سنی مختلف برگزار می‌شد تا ایثارگران با آمادگی بیشتری در مسابقات حضور پیدا کنند، متأسفانه در این سال‌های اخیر به علت شیوع بیماری کرونا این کلاس‌ها برگزار نشد و مسابقات هم محدود شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز افزود: نفرات برتر این مسابقات برای حضور در مرحله کشوری باید آمادگی کامل داشته باشند. لذا، معاونت فرهنگی باید با همکاری ادارات شهرستان با استفاده از اساتید برتر حوزه‌های قرآنی شرایط را جهت آموزش و حضور این عزیزان در مسابقات کشوری مهیا کند.

رستمیان گفت: کسانی که فعالیت‌های قرآنی و دینی انجام می‌دهند همیشه مورد لطف و عنایت خدا هستند، ائمه اطهار(ع) در احادیث مختلف به برکات وجودی قرآن در زندگی ما اشاره‌ کرده‌اند و قطعا شما عزیزان هم هر روز و تا آخر عمر از برکات وجودی قرآن در زندگی بهره خواهید برد.

یادآور می‌شود، مرحله استانی سی‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه ایثارگران در البرز در رشته‌های قرائت تحقیق، تفسیر، مفاهیم و حفظ با حضور 52 شرکت‌کننده آقا و 98 شرکت‌کننده خانم برگزار شد و شرکت‌کنندگان همزمان در دو آزمون کتبی و شفاهی با یکدیگر به رقابت پرداختند و در این مراسم از نفرات برتر این دوره از مسابقات تجلیل شد.

نفرات اول تا سوم هر رشته به مسابقات کشوری که بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

انتهای پیام