صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۱۲۹۳۵
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۲

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور گفت: مساله بحران جمعیت از دغدغه‌های جدید مقام معظم رهبری است که به نوعی می‌توان گفت خواب را از چشم ایشان گرفته است.

به گزارش ایکنا از قم، زینب اختری، مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور، در جلسه ستاد ملی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که امروز شنبه ۱۷ دی‌ماه، در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: جمعیت بحرانی است که خواب را از چشمان مقام معظم رهبری گرفته است.

وی با اشاره به اینکه باید موضوع جمعیت تا این حد برای مسئولین و مردم دغدغه شود، لیان کرد: حل این مشکل نیازمند عزمی است که فرای مسئولیت مدیران باید پیگیری و دنبال شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور با بیان اینکه قوانین جمعیت تصویب و اقداماتی در این راستا انجام شده است، تصریح کرد: باید با برنامه‌های جامع و فوق‌العاده اقدامات گسترده‌تری در این حوزه دیده شود.

وی با اشاره به اینکه استان قم را ویژه می‌دانیم، ابراز کرد: ظرفیت‌های ویژه و بی‌نظیری در استان قم وجود دارد و اتفاقاتی که در این استان رقم می‌خورد بازتابی ملی خواهد داشت.

اختری با بیان اینکه در استان قم می‌توانیم در موضوع سقط جنین سریعا به نتیجه برسیم، تصریح کرد: در این راستا می‌توان از ظرفیت علما و مراجع تقلید استفاده کرد.

انتهای پیام