صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۱۳۱۸۱
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
در سالگرد حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی انجام شد؛

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با خانواده شهیدان پساوند و پورقادری از خانواده شهدای سقوط هواپیمایی اوکراینی دیدار کرد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به همراه حسن عباسی، سرپرست فرمانداری مهاباد و تعدادی دیگر از مسئولان ۱۸ دی با حضور در منزل شهیدان پساوند و پورقادری از شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی دیدار و با آنان ابراز همدردی کردند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان در این دیدار ضمن ادای احترام به شهدای سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی مردم پایه و اساس بوده و تا زمانی که در کنار نظام باشند هیچ نگرانی و مشکلی کشور را تهدید نخواهد کرد.

سردار حبیب شهسواری افزود: شهیدان این حادثه برای همیشه در یادها خواهند ماند و در آینده مظلومیت نظام جمهوری اسلامی در سانحه هواپیمای اوکراینی روشن خواهد شد.

وی ادامه داد: شهدا را خداوند شفاعت کرده و بالاترین شان و منزلت را برای آنها در نزد خود قرار داده است و ملت ایران دغدار شهدای این سانحه هستند.

سرپرست فرمانداری ویژه مهاباد هم در این دیدار گفت: دشمنان کوردل با سوء استفاده از حادثه هواپیما دنبال تفرقه بین ملت و نظام هستند اما مردم با همبستگی ملی، هرگز اجازه دستیابی دشمن به هدف‌های شوم را نخواهند داد.

حسن عباسی افزود: وظیفه همه ماست که به مردم به ویژه خانواده شهدا خدمت کنیم و هرآنچه برای رفاه و آرامش آنها لازم است را انجام دهیم.

 

انتهای پیام