صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۱۳۲۸۹
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان سمنان از برگزاری مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات پایان‌نامه سه‌دقیقه‌ای در این استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدمحمد علی شاهمیری، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی سمنان، عصر روز گذشته، 18 دی‌ماه در جمع خبرنگاران از برگزاری پایان‌نامه سه‌دقیقه‌ای (۳mt) بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی، بیانی و ایده‌پردازی در دانشجویان و فرصتی برای برقراری ارتباط بین فضای دانشگاه، صنعت و جامعه و کاربردی‌کردن پژوهش‌ها و تحقیقات دانشجویی خبر داد.

وی افزود: این مسابقات از سال ۲۰۰۸ میلادی در دانشگاه کوئینزلند استرالیا آغاز شده و در حال حاضر در تعداد زیادی از دانشگاههای معتبر دنیا اجرا می‌شود و در ایران به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی این مسابقات از سال ۱۳۹۵ به عنوان بخش جنبی جشنواره پایان نامه سال دانشجویی کلید خورد و در ادامه به صورت مستقل در سال‌های بعدی ادامه یافت.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان سمنان با بیان اینکه ثبت‌نام شرکت کنندگان برای حضور در مرحله استانی این مسابقات آغاز شده اظهار کرد: تا ۱۵ بهمن ماه امکان ثبت‌نام وجود دارد و علاقمندان جهت شرکت در این مسابقات می‌توانند به آدرس سمنان، بلوار قائم، بلوار دانشجو، معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان سمنان مراجعه و یا با شماره ۳۳۳۳۷۲۷۶-۰۲۳ تماس حاصل کنند.

شاهمیری با اشاره به اینکه دانش‌آموختگانی که از ابتدای سال تحصیلی ۹۷ تا پایان مهرماه سال ۱۴۰۱ از پایان‌نامه خود دفاع کرده باشند و همچنین دانشجویانی که پروپوزال پایان نامه خود را تا پایان آبان ماه ۱۴۰۱ به تصویب رسانده اند، می توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند یادآور شد:  تنها فارغ‌التحصیلان و دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری امکان شرکت در این مسابقات را دارند.

به گفته وی فارغ‌التحصیلان تمامی دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین دانشگاه‌های خارجی مورد تأیید وزارتین می‌توانند در این مسابقات شرکت نمایند.

وی متذکر شد: پس از پایان مهلت فراخوان ثبت‌نام، مرحله مقدماتی مسابقات طی اواخر بهمن ماه و یا اوایل اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، افراد برگزیده در مرحله استانی به مرحله نیمه نهایی این مسابقات که بهار سال آینده برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام