صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۱۳۳۷۰
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از اهدای ۳۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند خبر داد و گفت: در سه سال اخیر هزار و ۷۴۴ سری جهیزیه به ارزش ۲۶ میلیارد تومان به همت سپاه به نیازمندان کردستانی اهدا شده است.

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، امروز، 19 دی‌ماه در آیین اهدای این جهیزیه‌ها در سنندج گفت: خدمت به نیازمندان و کمک به دولت در خدمت‌رسانی بیشتر به مردم از اهداف سپاه است.

وی از اهدای ۳۴۰ سری جهیزیه نوعروسان نیازمند طی امروز خبر داد و افزود: در سه سال اخیر هزار و ۷۴۴ سری جهیزیه به ارزش ۲۶ میلیارد تومان به همت سپاه به نیازمندان کردستانی اهدا شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه این تعداد جهیزیه شامل ۹ قلم کالای اساسی بوده است، اظهار کرد: ۳۰۰ مورد از این جهیزیه‌ها توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه تأمین شده است.

وی با اشاره به اجرای ۲۴ مرحله کمک مؤمنانه سپاه در دوران شیوع کرونا در استان ادامه داد: در سه سال اخیر، ۳۰۸ میلیارد و ۹۱۴ میلیون تومان انواع اقلام بهداشتی به مردم کمک شده است.

سردار حسینی یکی دیگر از خدمات سپاه را جهاد آبرسانی دانست و گفت: در این بخش به ۱۶۹ روستای دارای تنش آبی استان با ارزش 527 میلیارد تومان به مدت ۳۰ ماه آبرسانی خواهد شد که تاکنون بیش از ۲۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی بیان کرد: پروژه آب‌رسانی به این روستا از ابتدای اجرای طرح تاکنون 160 کیلومتر خط لوله‌گذاری، 73 کیلومتر بین روستایی، احداث 12 باب ایستگاه پمپاژ، 5 حلفه چاه عمیق و 25 حوزه از 80 حوضچه انجام شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در پایان به پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به جوانان جویای شغل اشاره کرد و یادآور شد: تاکنون 72 واحد پنل‌ خورشیدی به‌ منظور اشتغال‌زایی و درآمدزایی روستاییان راه‌اندازی شده و تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام