صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۱۵۳۱۸
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه لرستان از حضور چهار نماینده استان در رشته‌های آوایی و معارف چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف خبر داد.

تقی دریکوندی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به برگزاری مرحله کشوری چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در رشته‌های آوایی اظهار کرد: این مسابقات از ۲۲ دی‌ماه به میزبانی شهرستان اهواز، آغاز و تا ۲۸ دی‌ماه ادامه دارد که وحید کرمی به‌عنوان نماینده لرستان در این مسابقات حضور دارد.

وی با بیان اینکه مرحله نهایی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در رشته‌های معارفی از هفتم تا یازدهم بهمن‌ماه به میزبانی شهر قم برگزار خواهد شد، افزود: در این مرحله، علی صدوقی و نازنین موسوی در رشته تفسیر قرآن و آزیتا امیری در رشته صحیفه سجادیه به‌عنوان نمایندگان استان به رقابت خواهند پرداخت.

دریکوند با بیان اینکه بخش نغمات قرآنی این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه نیز به میزبانی استان قزوین برگزار شد، گفت: در این رشته نیز محمدحسین دالوند به‌عنوان نماینده استان حضور داشت.

انتهای پیام