صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۱۵۵۷۶
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷

مؤسسه قرآن و عترت رهروان خرم‌آباد به‌مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری دومین دوره مسابقات حفظ قرآن کریم ویژه کودکان و نوجوانان در سنین 3 تا 15 سال کرده است.

به گزارش ایکنا از لرستان، مؤسسه قرآن و عترت رهروان خرم‌آباد به‌مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری دومین دوره مسابقات حفظ قرآن کریم ویژه خردسالان، کودکان، نونهالان و نوجوانان در سنین 3 تا 15 سال کرده است.

این مسابقات برای خردسالان 3 تا 6 سال حفظ پنج سوره پایانی قرآن از نصر تا ناس، برای کودکان 6 تا 8 سال حفظ 10 سوره پایانی قرآن از فیل تا ناس، کودکان 8 تا 10 سال حفظ 15 سوره پایانی قرآن از عادیات تا ناس، نونهالان 10 تا 12 سال حفظ 20 سوره پایانی قرآن از تین تا ناس و برای نوجوانان 12 تا 15 سال نیز حفظ جزء 30 قرآن کریم در نظر گرفته شده است.

این مسابقات همراه با جوایز ارزنده شامل لوح تقدیر، سفر زیارتی، کارت هدیه است و مسابقات روز 13 بهمن‌ماه جاری در مؤسسه قرآن و عترت رهروان واقع در خیابان انقلاب، بعد از ناصرخسرو، کوچه شهید دارایی برگزار می‌شود و منتخبان این مسابقات نیز 15 بهمن‌ماه امسال همزمان با سالروز ولادت باسعادت امام علی(ع) معرفی و از آنان تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام