صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۱۶۲۴۳
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰
از لرستان

نمایش «چرخیدن» به نویسندگی و کارگردانی آرش رضایی منتخب جشنواره تئاتر خیابانی استان لرستان با موضوع زندگی یک فوتبالیست شهید است که به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافت.

به گزارش ایکنا از لرستان، نمایش «چرخیدن» به نویسندگی و کارگردانی آرش رضایی منتخب جشنواره تئاتر خیابانی استان لرستان است که به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافت.

در نخستین روز از آغاز اجراهای آثار نمایشی چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، نمایش خیابانی «چرخیدن» تولید واحد نمایش حوزه هنری لرستان در پهنه رودکی مقابل تالار وحدت اجرا شد.

در نمایش «چرخیدن» به کارگردانی آرش رضایی زندگی یکی از شهدای فوتبالیست که کاپیتان تیم فوتبال بوده و در دوران دفاع مقدس و در عملیات فتح‌المبین به شهادت می‌رسد، روایت می‌شود.

در این نمایش پنج هنرمند آرش رضایی، سروش کشاورز، امیرحسین عبدالوند، علی دهقانی و امیر جعفری به ایفای نقش می‌پردازند.

آرش رضایی، نویسنده و کارگردان طرح و ایده، طراح فضا، طراح لباس، طراح حرکت، زهره عبدالوند، منشی صحنه، سروش کشاورز، طراح پوستر و بروشور و فاطمه جان‌بزرگی موسیقی نمایش از عوامل اجرایی نمایش هستند.

این نمایش همچنین در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر یک مرحله دیگر اجرای عمومی خواهد داشت و در ادامه مورد داوری قرار خواهد گرفت.

یادآور می‌شود، چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری کوروش زارعی با میزبانی از ۱۱۳ اثر در بخش‌های رادیوتئاتر، مسابقه بزرگ صحنه‌ای، مسابقه تئاتر خیابانی، مسابقه تئاتر بین‌الملل، مسابقه نمایشنامه‌نویسی، بخش پژوهش و مسابقه بخش مرور در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام