صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۱۶۲۷۴
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان از برگزاری رویداد بزرگ نیکوکاری دور بهشت در ۸۴ روز در استان خبر داد و گفت: این رویداد از ولادت حضرت زهرا(س) تا ولادت امام حسن مجتبی(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد حسین ذوالفقاری، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان، امروز، 2 بهمن، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه دور بهشت در ۸۴ روز در استان سمنان اجرا شد گفت: این طرح بزرگترین رویداد نیکوکاری استان است که هدف آن جمع‌آوری کمک‌های مردمی به خصوص برای روستاهای محروم است.

وی ادامه داد: این رویداد از ولادت حضرت زهرا (س) تا ولادت امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود که در این راستا رقم زدن یک حرکت بزرگ مردمی در زمینه کمک به همنوعان از مهمترین محورهای این طرح ۸۴ روزه است.

مدیرکل کمیته امداد استان با تأکید بر اینکه ۱۱۰ میلیارد تومان در این طرح برای نیازهای اولویت‌دار نیازمندان استان در نظر گرفته اظهار کرد: در گام اول ۲۰ میلیارد تومان هدفگذاری شده که امیدواریم در پایان سال بتوانیم شادی سال نو را به گروهی از مردم با تامین این میزان از سوی نیکوکاران، شاهد باشیم.

ذوالفقاری با بیان اینکه همراهی مردم با این طرح روشهای مختلفی دارد، افزود: یکی از این راهها کد دستوری *۸۸۷۷*۰۲۳۰# و شماره حسابهای کمیته امداد در این زمینه است که مردم می‌توانند با مشارکت در این طرح، کمک‌هایشان را واریز کنند.

به گفته وی؛ مردم می‌توانند با مراجعه به ۱۶۰ مرکز نیکوکاری در استان سمنان کمک‌هایشان را به این طرح ارائه کنند که بر این اساس روز گذشته در مراسمی با حضور با حضور نماینده ولی فقیه در استان، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان و سایر مسئولان استانی این طرح در سمنان آغاز شد و هم اکنون تمام دفاتر کمیته امداد استان آماده دریافت کمکهای مردم است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با بیان اینکه در این طرح بسته‌های غیرنقدی نیز از سوی مراکز نیکوکاری در راستای اجرای طرح دریافت می‌شود، گفت: مهمترین اولویت ما در این طرح مشارکت مردم با هر میزان توان مالی است.

ذوالفقاری با بیان اینکه این طرح صرفاً کمکهای مالی به نیازمندان نیست بلکه در پایان آن هدفگذاری شده تا بتوانیم ساخت ۳۶ واحد مسکونی برای نیازمندان استان را شاهد باشیم، افزود: در پایان این طرح با گردآوری مبالغ مورد نظر می‌توانیم شاهد تعمیر ۳۳ واحد مسکونی نیازمندان در سراسر استان نیز باشیم.

وی با بیان اینکه در این طرح قصد داریم همچنین ۱۴ باب منزل مسکونی برای نیازمندان استان خریداری کنیم، افزود: هر میزان که کمکهای مردمی بیشتر باشد، طرح دور بهشت در ۸۴ روز بیشتر به اهداف تعیین شده خود نزدیک خواهد شد که بسته‌های معیشتی، کمکهای نقدی، آزادی زندانیان از دیگر محورها و اهدافی است که برای این طرح در استان سمنان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام