صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۱۸۹۲۷
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: به‌مناسبت گرامیداشت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۲۰ ویژه‌برنامه در بقاع متبرکه این استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز، 12 بهمن‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که با محوریت برنامه‌های اجرایی ایام‌الله دهه فجر برگزار شد، اظهار کرد: یادواره شهدای انقلاب، نشست‌های بصیرتی، جشن میلاد امام علی(ع)، اجرای قرار دوازدهم، عطرافشانی ضریح امامزادگان و قبور مطهر شهدا، محافل انس با قرآن، آذین‌بندی امامزادگان، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، اجرای گروه سرود، دیدار با خانواده معظم شهدا برنامه‌های امسال به‌مناسبت دهه فجر این اداره‌کل است.

وی با اشاره به برگزاری سلسله نشست‌های بصیرتی، گفتمان انقلاب اسلامی و جشن میلاد امام علی(ع) در سطح بقاع متبرکه شاخص البرز گفت: گلباران قبور مطهر شهدا و جشن بزرگ انقلاب در ۲۲ بقعه متبرکه استان نیز برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز تصریح کرد: در ایام دهه فجر محافل انس با قرآن در همه شهرهای استان و بقاع متبرکه شاخص با حضور قاریان بین‌المللی و استانی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: محوطه آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان همزمان با دهه فجر آذین‌بندی شده‌اند. همچنین اماکن مقدس استان به پویش «پرچم افتخار» پیوستند و در هر بقعه متبرکه شاخص پرچم جمهوری اسلامی به اهتزاز درآمده است.

دشتکی تصریح کرد: در دهه فجر امسال علاوه بر آذین‌بندی و تبلیغات محیطی امامزادگان، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه بقاع متبرکه برافراشته و به‌طور دائمی نصب شده است. همچنین آواهای ماندگار و خاطره‌انگیز ایام پیروزی انقلاب اسلامی در بقاع متبرکه پخش می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز در ادامه دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی خادمان افتخاری، برگزاری مسابقات کتابخوانی و نشست بصیرتی را از جمله برنامه‌هایی معرفی کرد که از سوی این اداره‌کل در چهل‌وچهارمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند ایران برگزار می‌شود.

وی گفت: همچنین طرح اعزام مبلغان یوم‌الله در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب به‌مدت پنج روز از ۱۸ تا ۲۳ بهمن‌ماه توسط مبلغان بومی و غیربومی و برپایی خیمه معرفت به نام خیمه‌های انقلاب در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز بیان کرد: از ظرفیت کانال‌های فضای مجازی و پیام‌رسان‌های داخلی در راستای ترویج و گفتمان‌سازی انقلاب اسلامی و تولید محتوا به‌خصوص در کانال شمیم افق نیز در این ایام استفاده می‌شود.

انتهای پیام