صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۱۹۰۵۹
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲

قائم‌مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد گفت: شهر مهیای برگزاری جشن‌های بهار انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، علی نجفی، قائم‌مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد، در تشریح اقدامات شهرداری برای دهه فجر۱۴۰۱، اظهار کرد: در حوزه معاونت محیط‌زیست و خدمات شهری فضا آرایی عرشه پل‌های شهر با ۱۱۱۶ پرچم، اکران تبریک دهه فجر در ۲۷۸ المان خورشیدی و ۵۰چراغ گو بو، نصب پرچم بروی ۳۴۰ سازه مناسبتی شهر، آماده‌باش تمامی نیروهای عملیاتی در ۵۴ ایستگاه آتش‌نشانی و فضاسازی فروشگاه‌های شهر ما، ایست‌کارها و ایستگاه‌های آتش‌نشانی را خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: در حوزه حمل‌ونقل نیز سرویس‌دهی رایگان به دانش آموزان تا سقف ۸۰ دستگاه اتوبوس در روز ۱۲بهمن، به شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۲۲بهمن تا سقف ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و قطار شهری در روز ۱۲ و ۲۲ بهمن هم از جمله خدمات مناسبتی در حوزه حمل‌ونقل است.

قائم‌مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد تصریح کرد: افتتاح مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در بولوار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، بهره‌برداری از پارکینگ مکانیزه امامت، افتتاح ایستگاه‌های دوچرخه اشتراکی در حاشیه شهر، اجرای طرح تخفیف برای معاینه فنی خودروهای سنگین دارای مجوز، رونمایی از ون‌های طرح نوسازی تاکسیرانی و نصب ۵۰۰ پرچم خودرویی بر روی تاکسی‌ها نیز انجام می‌شود.

نجفی ادامه داد: همچنین در حوزه سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد اقداماتی نظیر اکران‌های شهری مانند بیلبورد، استرابورد، قاب عکس مفاخر به میزان ۱۰هزار و ۵۲۴ مترمربع، نصب ۴هزار عدد آویز ستونی، نصب 2000 بیرقی سردری، نصب ۴هزار بیرقی بی آرتی در بولوار وکیل‌آباد، میدان فلسطین، بولوار طبرسی و اطراف حرم مطهر، نصب ۱۵۰۰ پرچم اهتزاز و ۲۰۰هزار متر ریسه پارچه‌ای در شهر و نصب ۱۳ پرچم ساختمانی بزرگ، ۱۰پرچم عرضی بزرگ‌مقیاس پل‌ها و ۱۳۰ پرده عرضی خیابانی انجام خواهد داد.

وی به اجرای ۱۳۰ سرود مناسبتی و جشنواره‌های تفریحی و ورزشی در ۱۳۰ نقطه شهر اشاره و اظهار کرد: برگزاری جشنواره تولیدات رسانه‌ای، بازی‌های خانوادگی در فرهنگسراهای شهر، برگزاری جشن شب‌های انقلاب در مجتمع آیه‌ها و برگزاری جشنواره‌های ورزشی در اماکن ورزشی از دیگر برنامه‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی است.

قائم‌مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد اضافه کرد: غبارروبی مزار شهدا و بازدید از خانواده شهدا، برگزاری نمایشگاه دهه فجر در موزه ملی دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه شخصیت شناسی شهدای انقلاب در پایگاه‌های بسیج و برگزاری یادواره شهدای انقلاب هم بخشی از برنامه‌های پایگاه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی شهر است.

نجفی ادامه داد: مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری هم در کنار تولید تیزرهای مناسبتی و افتتاحیه‌ها و اکران آن‌ها در شهر و پاسخگویی ۲۴ساعته اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ تورهای بازدید از پروژه‌های شهری را برگزار می‌کند.

انتهای پیام