صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۱۹۷۰۰
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹

طرح پیوند «مسجد و مدرسه» با هدف ارتباط بیشتر جوانان و نوجوانان با مسجد و همچنین ارتباط بیشتر مسجد و آموزش و پرورش در البرز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از اجرای طرح پیوند «مسجد و مدرسه» در استان خبر داد و اظهار کرد: این طرح با هدف ارتباط بیشتر جوانان و نوجوانان با مسجد همچنین ارتباط بیشتر مسجد و آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

وی افزود: به‌منظور اجرای این طرح تفاهم‌نامه همکاری بین آموزش و پرورش استان و مرکز رسیدگی به امور مساجد و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز منعقد خواهد شد.

شکری با بیان اینکه در طرح پیوند بین «مدرسه و مسجد» دانش‌آموزان با حضور در مساجد در جوار کانون‌های فرهنگی و هنری یک روز شاد با اجرای برنامه‌های مختلف دارند، گفت: این طرح در برخی مساجد شاخص با حضور دانش‎‌آموزان برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: ارتباط بیشتر جوانان و نوجوانان با مسجد، تقویت بین مساجد و آموزش و پرورش همچنین شکوفایی استعداد‌های جوان و تعالی حوزه فرهنگ با حضور جوانان در مساجد از مهم‌ترین اهداف این طرح است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز گفت: هر قدر حضور دانش‌آموزان در مساجد و حضور امام جماعت در مدارس بیشتر شود، قطعا به‌واسطه پاسخگویی به سؤالات و شبهات، این نسل کمتر در دام تبلیغات دشمن می‌افتد.

وی در پایان تأکید کرد: اجرای حداکثری طرح پیوند مسجد و مدرسه نیازمند عزم جدی مسئولان مربوطه است تا موانع موجود برای اجرای وسیع این طرح از میان برداشته شود.

انتهای پیام